הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אדל בגן הורדים
אופרה ווינפרי ישבה לראיון עם אדל בספיישל של שעתיים ששודר בערוץ ה- CBS בו סיפרה הזמרת הבריטית בכנות על הירידה במשקל, המעריצים שכעסו עליה, הגירושים מבעלה והתפייסותה עם אביה שנטש אותה בילדותה וחזר לחייה לאחר הצלחתה המטאורית

אופרה ווינפרי לא נוהגת לפתוח את דלתות ביתה המפואר במונטסיטו למרואיינים שלה, אבל בשביל אדל היא לא רק הסכימה לעשות את זה אלא אף שכרה את שירותיו של דן ביפאנו, מומחה לורדים (כן יש מקצוע כזה) שגם עיצב את הגנים של הזמרת ברברה סטרייסנד והמעצב טום פורד. ווינפרי ביקשה שהגן יהיה מושלם והפרחים יהיו לבנים עם נגיעות קלות של גווני כתום.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


וכך, ב-14 בנובמבר כשעשרה מיליון צופים צפו במשדר הטלוויזיוני המיוחד של רשת CBS "אדל: לילה אחד בלבד", הם זכו לראות את ווינפרי ואדל יושבות בגינה מדהימה ביופיה בחצר הבית המשתרע על פני 65 אקרים בשכונה היוקרתית הסמוכה לסנטה ברברה. אדל לא מעניקה ראיונות לכל אחד, אבל ווינפרי היא כמובן לא כל אחת ובנוסף, היתה לזמרת הבריטית עם הקול האלוהי סיבה טובה להעניק את הראיון: היא מוציאה אלבום חדש "30" וצריכה לקדם אותו  ומה יותר טוב מאשר ראיון עם ווינפרי בשביל לעשות את זה. אה כן, ויש עניין נוסף, 100 מיליון דולר.

ווינפרי אמנם לא שילמה על הראיון את הסכום האסטרונומי הזה, למעשה, היא לא שילמה לאדל בכלל, אבל במסגרת הספיישל בן השעתיים, הופיעה אדל במצפה הכוכבים Observatory)) בגריפית' פארק והרשת שילמה לפחות 5-7 מיליון דולר לשידור התוכנית. על פי ה"מירור" הספיישל סגר על פי הדיווחים עסקת חלוקת הכנסות שתועבר לסינדיקציה ברחבי העולם כאשר CBS צפויה להניב ממנה רווח בסך 100 מיליון דולר. הראיון והקונצרט, מבית היוצר של "פאלוול 73" של ג'יימס קורדן תשלשל לכיסה חלק משמעותי מתוך הרווחים האלו.

"מבחינה טכנית היא אולי תגיד שהראיון בחינם, אבל ביצועי השירים שלה בתוכנית, הם תשלומי הופעה. רשתות טלוויזיה ברחבי העולם מוציאות סכומים משמעותיים עבור האזורים שלהן ומשמעות הדבר היא שמיליונים ייכנסו לקופה" חשף מקורב שהוסיף כי "העמלות עבור סינדיקציה עשויות להיות למעלה מ-100 מיליון דולר בסך הכל. עבור אדל, זה עסק פשוט פנטסטי, אתה מקדם את התקליט שלך ולוקח הביתה רווח נחמד בנוסף לכל".

לא שלאדל חסר כסף. נכון לשנת 2021, הונה מוערך בכ-190 מיליון דולר, אבל אף מיליונר מעולם לא התנגד להוסיף עוד כמה מיליונים לחשבון הבנק. ובחזרה לגינה המטריפה של ווינפרי. אדל אותה לא ראינו כבר הרבה מאוד זמן, תודות לתקופה הלא קלה שעברה על כדור הארץ בשנה וחצי האחרונה, נראתה יפיפיה מתמיד בחליפת מכנסיים לבנה שהדגישה את גיזרתה החדשה והחטובה לאחר שהשילה ממשקלה קילוגרמים רבים.

ווינפרי שהתכוונה ללבוש חליפה בצבע אפרסק שתשתלב יפה בפריחת הורדים שבגינה שמעה שאדל מגיעה בחליפה לבנה צחורה והחליטה לשנות ברגע האחרון לחליפה בצבע קרם שתראה מתאימה יותר לחליפה הצחורה של אדל.  "חשבתי לעצמי 'וואו', אני הולכת להיראות כמו תוכי לידה" סיפרה ווינפרי לאחר הראיון המתוקשר "היתה לי אפילו שיחה עם גייל על כך. אמרתי 'הו, אלוהים' כולם כל כך התאמצו להכין את החליפה הזאת ועכשיו היא הולכת להיות בחליפה בצבע נייטרלי. אני לא רוצה לבלוט כמו טווס".

והיא לא עצרה שם, צוות ההפקה אף טישטש את כל הורדים הצבעוניים כך שכל מה שהצופים בבית ראו הם את הפרחים הלבנים על רקע השיחים הירוקים המטפסים. "מאוד התרגשתי לפגוש את אדל בפעם הראשונה" הודתה ווינפרי "רציתי שהכל יהיה מושלם".ומושלם זה אכן היה. כשהן יושבות זו מול זו, ביליונרית מול מיליונרית, מלכת ה"טוק-שואו" אל מול מלכת הפופ, סיפרה אדל בפתיחות על התהפוכות שעברה בשנה האחרונה ושהשפיעו על אלבומה החדש 30. היא סיפרה על ירידתה במשקל וכן גירושיה מבעלה סיימון קונצקי.

ההחלטה להתגרש נפלה במהלך מפגש עם חברים כשהם ישבו וענו על שאלות מתוך מגזין. אחת השאלות היתה: מה הדבר שאף אחד לא יודע עליך? "אמרתי שאני מאוד לא מאושרת" סיפרה אדל לווינפרי "אני לא חיה, אני פשוט זורמת. כשהודיתי בפני חבריי שחשבו שאני מאושרת על כל שאני לא, הם נחרדו, הרגשתי שמשם התחלתי לתהות, למה אני עושה את זה?"

התשובה של אדל לעצמה היתה הרצון העז שלה למשפחה יציבה ואוהבת כי לא היתה לה כזאת בילדותה.  אמה היתה בת 18 כשילדה אותה ואביה, מארק אוונס עזב אותן כשהיתה בת שנתיים בלבד. "הייתי אובססיבית בנוגע למשפחה גרעינית לאורך כל חיי מכיוון שמעולם לא היתה לי כזאת. בכל הסרטים והספרים שאתה קורא בגיל ההתבגרות, זה מה שאמור להיות ומגיל מאוד צעיר הבטחתי לעצמי שכשיהיו לי ילדים, נישאר ביחד. אנחנו נישאר משפחה מאוחדת. ניסיתי שכך יהיה לאורך הרבה מאוד זמן. הייתי מאוד מאוכזבת עבור הבן שלי, הייתי מאוד מאוכזבת עבורי וחשבתי שאני אהיה זו שאפסיק ללכת במסלולים האלו כל הזמן".

ההופעה במצפה הכוכבים בגריפית' פארק התחילה עם הלהיט המפורסם שלה Hello מ-2015. בראיון לווינפרי סיפרה אדל כי היא תמיד פותחת כל הופעה שלה עם השיר הזה. "אני תמיד פותחת כל הופעה עם "הלו", זה היה קצת מוזר אם הוא יגיע פתאום באמצע הסט, את מבינה?" והמשיכה לספר על משמעותו של השיר עבורה "השיר היה ההתחלה של לנסות למצוא את עצמי ועדיין לא הבנתי מה אני צריכה לעשות בשביל זה. כשכתבתי אותו הוא היה בעיקר בשבילי, לאני הקטנה, לאני המבוגרת ולכל הדברים האלה. זה פשוט שיר על 'אני עדיין כאן, היי, אני עדיין כאן, אני עדיין קיימת בכל אספקט בחיים שלי".

האלבום "30" שיצא מספר ימים לאחר שידור הספיישל, ב-19 בנובמבר, כולל 12 שירים, ביניהם I Drink Wine ו- Easy on Me שזכו להצלחה מסחררת בקרב המעריצים וכבשו מקומות ראשונים במצעדים רבים מסביב לעולם. 

כמו אדל, גם ווינפרי התמודדה במשך שנים עם משקלה עד שהצליחה להשיל עשרות קילוגרמים והיום היא שומרת על משקל יציב. וכך, כשאדל סיפרה לה על התמודדותה האישית עם המשקל, ווינפרי הבינה אותה היטב. היו מעריצים רבים שהרגישו נבגדים על כך שאדל החליטה לדעתם להיכנע לסטנדרטים של היופי ותעשיית הבידור ופצחה בדיאטה. הביקורות הקשות והמעליבות, לא פסחו על אדל. "אני לא מופתעת שקיבלתי כל כך הרבה תשומת לב על כל הנושא הזה של הירידה במשקל. מעריצים רבים שלי הרגישו שאני נוטשת אותם כשירדתי במשקל. אחרים, דאגו לשלומי. זה תמיד עובד כך. או שאת רזה מדי או שאת שמנה מדי" והוסיפה: "אנשים לא צריכים לראות אותי כמודל חיקוי. זה לא תפקידי לגרום לאנשים להרגיש טוב יותר עם הגוף שלהם. בסך הכל החלטתי להיות טובה לגוף שלי, אז אני חיה בגוף טוב יותר עכשיו. אני עובדת על לחיות את החיים שלי ולדאוג להם, אני לא יכולה לדאוג גם לחיים של אחרים".

מה שהביא אותה להיכנס למשטר של התעמלות ודיאטה סיפרה, היו הגירושים והחרדות שליוו אותה. "התחלתי לסבול מהתקפי חרדה כשהתגרשתי. הם שיתקו אותי לגמרי וגרמו לי להיות מבולבלת ועצובה. הרגשתי שאינני יכולה לשלוט בגוף שלי. הכושר באמת עזר לי מאוד. הרגשתי שאני לאט לאט מקבלת בחזרה את השליטה על הנפש והגוף".

בראיון מוקדם יותר השנה לווג בריטניה, סיפרה אדל: "הייתי מובטלת כשהתחילה הקורונה והייתי צריכה להתמכר למשהו כדי לסדר לי את המוח. זה יכול היה להיות סריגה אבל זה לא היה סריגה. ואני עושה כושר עם מאמנים, לא משהו שהרבה יכולים לעשות. לא שיתפתי את המסע שלי באינסטגרם, אנשים מתעדים שם כל דבר. רוב האנשים במצב שלי בטח היו מתחברים למותג דיאטה, אבל אני עשיתי את זה בשביל עצמי, אני לא מוצאת את זה מרתק, זה הגוף שלי. אנשים תמיד דיברו על הגוף שלי לפני שירדתי במשקל אבל גישה חיובית לגוף יכולה להיות בכל צורה ובכל מידה".

כשווינפרי ציינה ש"30" נשמע כאילו אדל ממש פתחה את נשמתה ו"כאב היה כמעט כמו מוזה בשבילך", אדל חשפה שהאלבום נכתב בזמן אמת. "הכל קרה בזמן אמת, כתבתי את האלבום, את יודעת, בזמן שעברתי הכל".

הראיון לווינפרי היה אמנם הראיון הטלוויזיוני הראשון בשנים האחרונות, אולם אדל נחשפה למעשה עוד קודם לכן, בכתבת שער למגזין ווג ארה"ב באוקטובר השנה. "התקשורת לא יודעת באמת מתי התחתנתי ומתי התגרשתי מסיימון קונקי" סיפרה לווג "התקשורת לא יודעת כלום והיד שלי היא על העליונה. במציאות התחתנתי איתו בגיל 30, כמה שנים אחרי שהילד נולד ואז עזבתי. זה מביך. התקשורת חשבה שנישאנו קודם, כי קראתי לו 'בעלי'. לקחנו את הזמן להודיע על הפרידה כי היה ילד מעורב בסיפור וכששאלו איפה אדל היינו אומרים "בעבודה", ואיפה סיימון? "באנגליה". בחרתי באדם המושלם לעשות איתו ילד. סיימון גר היום בבית מול ביתי. אם אני יכולה להגיע לסיבה למה עזבתי, אז זה הרצון שלי לחפש את האושר שלי, למרות שזה גרם לאנג'לו לא להיות שמח. אם אני אמצא את השמחה הזאת והוא יראה אותי שמחה ומאושרת, אני אוכל לסלוח לעצמי. אף אחד מאיתנו לא עשה משהו רע. לא פגענו זה בזו או משהו דומה. אבל אני רציתי שהבן שלי יראה אותי באמת אוהבת ונאהבת ויצאתי למסע לחפש אחר האושר שלי. להפוך לאימא עזר לי, לפעמים נהייתי מפוחדת מהמחשבה של היכן החיים שלי היו היום אם לא הייתי נכנסת להיריון עם אנג'לו. סיימון ואנג'לו היו יותר מעוגן, הם הצילו אותי".

היא מוסיפה: "חלק מהרגעים הקשים בגירושים היו קשורים לאנג'לו, למרות שבגדול הגירושים עברו הכי חלק שאפשר. לא יכולתי למנוע את הכאב שגרמתי לו. כשהוא היה בן 6 וחצי הוא אמר לי בפנים 'את רואה אותי?' ועניתי לו 'כן' והוא אמר לי 'כי אני לא רואה אותך'. החיים שלי התפרקו באותו רגע. הוא ידע שאני לא שם. ואז התחלתי לשתף אותו ויום אחרי שהוא אמר לי את המשפט הזה הלכתי לסטודיו וכתבתי לו שיר. יש לו כל כך הרבה שאלות פשוטות שאני לא יודעת לענות לו כי אין לי תשובות. למשל- 'למה אנחנו לא יכולים לגור יחד?' ואני עונה לו שזה לא מה שאנשים עושים או 'למה את לא אוהבת את אבא שלי?' ואני אוהבת אותו אבל אני לא מאוהבת בו ולא יכולה לתת לילד בן תשע להבין את זה".

אדל סיפרה לווינפרי כי חששה שאנג'לו יכעס עליה כשיגדל על כך שפירקה את התא המשפחתי למען האושר שלה. היא הקדישה את האלבום עבורו כדי להראות לו מי היא דרך השירים שכתבה. "כל האלבום הוא לא עליו, הוא עוסק בי ורק רציתי שהוא ישמע אותי מדברת בצורה עמוקה על מי אני ואיך אני מרגישה. אני לא יודעת אם אי פעם אוכל לנהל אתו את השיחה הזאת בחיים האמיתיים אבל הוא יוכל ללכת ולהקשיב לאלבום".

כשווינפרי שאלה אותה אם לא תרצה להרחיב את משפחתה ולהביא ילדים נוספים לעולם, היא ענתה: "אני בהחלט פתוחה לכך. הייתי רוצה עוד ילדים, אבל זה לא יהיה סוף העולם אם לא יהיו לי עוד כי יש לי את אנג'לו".

אנג'לו עדין לא מבין שאימו מפורסמת. לקחתי אותו להופעה של טיילור סוויפט, פעם ראשונה שהוא ראה איצטדיון מלא והלסת שלו נפלה ואמרתי לעצמי: 'סליחה, זה מה שאני עושה'. הוא ביקש שאם הוא יבוא להופעה שלי בפעם הבאה , אז שטיילור סוויפט תשב לידו. והייתה תקרית בבית הספר כשנערות רדפו אחריו ושאלו אם אדל אימא שלו, הוא הרגיש בריונות כלפיו ואמר שהוא חושב שקוראים לאימו אדל. כשסיפר לי שהציקו לו, אמרתי לו שיגיד 'כן זו אימא שלי והיא ניגבה לי את התחת'".

הראיון שפך גם מעט אור על מערכת היחסים של אדל עם אביה שעזב אותה כאמור בילדותה. האב, יליד לונדון, היה בעצמו מוזיקאי וסבל מהתמכרות לאלכוהול. במשך שנים השניים ניהלו סכסוך מתוקשר שכלל ראיונות ואפילו הכרזה במצידה של אדל בזמן קבלת פרס הגראמי ב-2017, אז הודתה למנהלה האישי: "אני מודה לך על הקאמבק שלי כפי שהוא היה כי הוא תוכנן על ידך, אתה הוצאת אותו לפועל בצורה מדהימה ואני חייבת לך הכל. אנחנו ביחד כבר 10 שנים ואני אוהבת אותך כאילו שאתה אבא שלי. אני אוהבת אותך כל כך. אני לא אוהבת את אבא שלי, אז זה אומר הרבה. אני אוהבת אותך כמו שהייתי אוהבת את אבא שלי".

אוונס עצמו טען מספר חודשים קודם לכן שהוא ובתו השלימו ואף נפגשו לכוס שתיה בזמן שהיתה במסע ההופעות של האלבום שלה 21, אך אדל הכחישה זאת. כשהיא הוציאה את אלבומה 25, ב-2017 הוא אף טען שיש לו יד בהצלחת האלבום, מה שלא נראה כנכון לאור נאומה של אדל על הבמה. 

אוונס התמודד במשך שנים עם סרטן שהתגלה אצלו לראשונה בשנת 2013. הוא חשף אז שהוא חושש שלא יפגוש את נכדו אנג'לו. 

 השניים לבסוף התפייסו בשלוש השנים האחרונות לחייו. לפני מותו במאי השנה בגיל 57, היא השמיעה לו את אלבומה החדש. "סלחנו אחד לשני. מצאנו את השלווה שלנו ביחד ואז השמעתי לו את האלבום בזום" סיפרה. כשהיא נזכרה בסשן ההאזנה שלהם, היא אמרה לווינפרי: "המועדפים שלו, היו כל המועדפים שלי, מה שלדעתי היה מדהים". היא תיארה את הבילוי עם אביה לפני מותו כ"מאוד מאוד מרפא" והוסיפה כי "כשהוא מת, זה היה ממש כאילו הפצע נסגר". 

לאחרונה חשפה אדל בתמונה באינסטגרם את בן זוגה החדש, סוכן שחקני הספורט ריצ'ארד (ריץ') פול עליו היא סיפרה בריאיון לווג ארצות הברית: "הכרנו במסיבה לפני שנתיים. אני הייתי קצת שתויה, שאלתי אותו 'אתה רוצה להחתים אותי, אני עכשיו אתלטית'. הוא רקד שם, כולם ישבו והיה כל כך מצחיק. לא נהנתי מהתהליך הדייטינג. ב-99.9 אחוזים, הסיפורים על דייטים הם מומצאים, אני לא נהניתי מהתהליך. ריץ' תמיד היה שם, אני פשוט לא ראיתי אותו. ואז לפני שאבא שלי מת, הוא פשוט הגיע, אני מרגישה בטוחה איתו אני לא במתח, לא בחרדה, ההפך וזה משוגע, אני אימא גרושה בת 33 והדבר האחרון שאני צריכה זה מישהו שלא יודע מה הוא רוצה, אני יודעת מה אני רוצה וממש יודעת מה אני לא רוצה. לא התכוונתי לחשוף אותו. בדרך למשחק הנושא עלה והוא שאל אותי מה אנשים יגידו ועניתי לו 'שאתה הסוכן שלי, שהחתמת אותי כשחקנית' והוא ענה 'קול'".

בראיון לווג היא סיפרה כיצד המוות של הזמרת איימי ווינהאוס השפיע עליה באופן אישי ומקצועי: "התפרסמתי כשאיימי ויינהאוס מתה. ראינו אותו מתה מול העיניים שלנו וכשאתה נראה קצת חסר אחריות ישר רוצים לעשות מזה סיפור. חשבתי שאני רק אנעל את עצמי בבית וזה מה שעשיתי. התבודדתי מבחירה וזה השתלם. אנשים כבר רגילים לזה שאני מתבודדת. המוות שלה היה רגע מכונן. הוא פגע בי. הרמתי גיטרה בגלל האלבום שלה, היא הכי משמעותית בשבילי מכל האומנים, גם כי היא הייתה בריטית וגם כי הייתה מדהימה ומיוסרת ומצחיקה".

אדל מתגוררת היום בבוורלי הילס בקוטג' בסגנון אנגלי עם חצר גדולה ויפה. "מבחינתי, המעבר ללוס אנג'לס היה בשביל איכות חיים" סיפר הלווג הבריטי "באנגליה רוב החיים שלי היו במכונית או בתוך בניין, רציתי אוויר צח ומקום שאני יכולה לראות ממנו את השמיים. באנגליה אם אין תוכניות לעשות משהו עם הילד ויורד גשם- אז נדפקת. לא הייתי יכולה להרשות לעצמי בית כזה בלונדון. ראיתי שם בתים שעולים הרבה מיליוני פאונד ואין לי כל כך הרבה כסף לזרוק". אולי עכשיו עם המיליונים שזרמו לחשבון הבנק שלה לאחר שידור הספיישל ב- CBS  אדל תוכל סופסוף לאפשר לעצמה לקנות בית בלונדון. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE