הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לקראת השנה החדשה: חמש הדיאטות היעילות ביותר
השנה האזרחית החדשה מתקדמת בצעדי ענק, וזה הזמן להכיר את חמשת הדיאטות האפקטיביות ביותר של שנת 2022 על פי מומחים ודיאטנים ברחבי העולם. הן בטוחות, ללא תופעות לוואי, וקלות במיוחד לביצוע

אפשר כבר לגמרי לראות את סיומה של שנת 2021, וזה הרגע המושלם להכריז על חמשת הדיאטות היעילות ביותר שצפויות לנו בשנה החדשה. לאחרונה, צוות של מומחי בריאות ודיאטנים מרחבי העולם ריכזו את חמשת הדיאטות המצליחות ביותר הן מבחינת תוצאות והן מבחינת ביצוע.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


במקום הראשון: הדיאטה הצמחונית הגמישה

בדיאטה זו אתם צמחוניים רוב הזמן, אך יכולים ליהנות ממנה בשרית ברגע שממש מתחשק לכם, מה שהופך את השמירה על הדיאטה לטווח הארוך קלה יותר. דיאטה זו מוכרת ופופולרית במיוחד באצרות הברית, ועל פי עקרונותיה יש לשלב חמש קבוצות מזון בתפריט היומי: מקורות חלבון, פירות וירקות, דגנים מלאים, מוצרי חלב, ותבלינים. דיאטה זו כוללת 1,500 קלוריות ליום, והיא לא מחייבת שינוי דרמטי באורח החיים. 

במקום השני: דיאטת שומרי משקל 

דיאטה אשר עובדת בשיטת הנקודות כאשר המזון מקבל דירוג הנובע משקלול הערך הקלורי, לצד הערכים התזונתיים שלו. כל למשל, מזונות התורמים לתחושת מלאות לארוך זמן, יקבלו כמות נקודות יחסית נמוכה. לעומת זאת, ממתקים ומזון מעובד יקבל כמות גבוהה של נקודות. כמו כן, דיאטה זו דוגלת באכילת ירקות לרוב, כך שירקות לא מקבלים דירוג. 

במקום השלישי: הדיאטה הטבעונית

דיאטה זו דוגלת באכילה קבועה של שש מנות של דגנים כאשר חמש מהן הן קטניות, והשישית היא אגוזים ומקורות נוספים של חלבון כמו למשל מוצרי סויה שונים כגון טופו. זאת לצד 4 מנות ירק ביום, ו-2 מנות פרי. לבסוף, הדיאטה הטבעונית כוללת גם שתי מנות של שומנים בריאים ביום כגון שמן קוקוס, אבוקדו וכדומה. 

במקום הרביעי: דיאטת ווליומטרקיס 

דיאטה בריאה במיוחד עבור חולי סכרת ולב. עיקרון של דיאטה זו אומר כי אנו מגיעים לתחושת שובע לא בעקבות הקלוריות של המזון, אלא בעקבות הנפח שבו. כמו כן, בדיאטה זו אין מזון אסור. כלומר, גם אם מתחשק לכם המבורגר וצ׳יפס, זה בסדר גמור, רק תקפידו לאכול לצד זה מנה הגונה של ירקות. בנוסף, דיאטה זו מבקשת ממכם להיות קשובים לגוף שלכם, כלומר, כאשר אתם שבעים, פשוט הפיסקו לאכול. 

במקום החמישי: דיאטת מיו קליניק

דיאטה דלה בפחמימות ועשירה בחלבונים אשר שמה דגש על ירקות, פירות, שומנים בריאים ודגנים מלאים. זאת לצד פעילות גופנית סדירה של שלושים דקות ביום. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE