הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
למען התפתחות תקינה של המוח: המזונות שכדאי לכם לתת לילדים שלכם
מצב רוח מאוזן יותר? שיפור הריכוז והקשב? את כל זה ועוד ניתן להשיג באמצעות תזונה ייעודית אשר מתאימה לילדים, כזו שתורמת לתפקוד יעיל וטוב של המוח. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת בנושא

מחקרים של השנה האחרונה חשפו כי קיימת תזונה ייעודית אשר יכולה לעזור למוח של ילדנו לעבוד טוב יותר ויעיל יותר. אך על מה מדובר? וכיצד עושים זאת? ריכזנו עבורכם את כל המידע הרלוונטי. ראשית, אחת הדברים החשובים ביותר עליהם יש להקפיד הוא איזון רמת הסוכר, ואת זה ניתן להשיג בשלושה שלבים פשוטים:

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


1. שילוב דגנים ופחמימות מלאות: אורז מלא, לחם שיפון, וכדומה, עשירים בגלוקוז ומשמשים כמקור אנרגיה נהדר לנוח. 

2. שילוב של פחמימה מלאה וחלבון: מאט את הספיגה של הסוכר בדם באופן משמעותי וכך מסייע בשחרור איטי ואיזון רמת הסוכר.

3. אכילה של שלוש ארוחות מסודרות ביום.

חומצות שומן 

מסייעות בשיפור היכולות המנטליות וחיוניות להתפתחות המוח ותפקודו. ניתן למצוא אותן בסוגים שונים של אגוזים כמו אגוזי מלך. כמו כן, הן מסייעת להתפתחות המוח ומשפרת את כושר הקשב והריכוז אצל ילדים. 

ויטמינים ומינרלים

חומרי הזנה של המוח ומסייעים לו להישאר מכוון וחד. למשל, ירקות צבעוניים מצוינים כמקור לנוגדי חמצון השומרים על תאי המוח. לדוגמא: עגבניות, גזר, דלעת, ברוקולי, תרד ובטטה.  

הימנעות מחומרים אנטי מזינים

מדובר על מזונות אשר לוקחים מהמוח את החומרים המזינים להם הוא זקוק. למשל: פחמימות ריקות כמו אורז לבן, קמח לבן וסוכר לבן הם בעיקר סוכרים מעובדים ולא מומלץ לשלבם בתפריט. שומנים מזיקים נמצאים באוכל מטוגן, וכדאי להימנע מתוספים כימיים במזון: במיוחד צבעי מאכל.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE