הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ותודה על ההזדמנות העסקית: "מהיום המילה TODDA כבר לא שמורה רק לישראלים, היא בינלאומית"
טכנולוגיות מתקדמות ופטנטים רשומים בתחום הקוסמטיקה והבריאות הם רק קצה ההזדמנות, חברת TODDA נכנסת לשוק האמריקאי והיא אולי ההזדמנות העסקית הבאה שלכם

הכל קרה בשנת 1993. איתמר (57), בוגר "שקד" ואיש עסקים בתחילת דרכו נחשף לחברת הרבלייף ומוצריה בכנס מיוחד שערכה החברה בעיר האורות פריז. עולם ה- WELLNESS והאנטי אייג'ינג החדש והמבטיח של אותם ימים קסם מאוד לצעיר הנחוש ועד מהרה הוא הצטרף לשורות החברה עד שהתקדם בה לדרגות בכירות ואף היה אחראי לפתיחת סניפי החברה בברזיל ובארגנטינה.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לאחר מספר שנים מוצלחות בחברת הענק הבינלאומית החליט איתמר להמשיך בדרכו והצטרף לתאגיד ה- WELLNESS האמריקאי NUSKIN בו הגיע לדרגה הבכירה ביותר ועסק בפיתוח העסקי של החברה ב-20 מדינות ברחבי העולם. "במסגרת התפקיד המאתגר הייתי שותף לפיתוח המוצרים ולהפצתם ברחבי העולם, וכחלק מכך ניהלתי קשרים הדוקים עם מעבדות, רופאים וכימאים מהשורה הראשונה בתעשיית הקוסמטיקה", הוא משחזר את אותם ימים.

אבל כל אלו מסתבר היו רק שלבי ביניים ליעד האמיתי אליו התווה אותו גורלו של איתמר - פתיחת חברת WELLNESS בינלאומית בה יבואו לידי ביטוי הידע והניסיון העשירים אותם צבר לאורך השנים. 

כישראלי גאה קרא איתמר לחברה החדשה אותה הקים בשם TODDA. "את  החברה ייסדתי לפני שש שנים ובחרנו לקרוא למותג TODDA (תודה) כי אנחנו מאמינים ששורש כל הטוב שבעולם נמצא במילה הזו, ומה יותר טוב מחברה ישראלית בין לאומית שקוראים לה תודה. מהיום המילה תודה כבר לא שמורה רק לישראלים, TODDA היא מילה בינלאומית", הוא מציין בחיוך. 

החברה הצעירה עושה בשנים האחרונות מהפכה של ממש בשוק ה- WELLNESS המתפתח והיא מציעה ללקוחותיה מוצרים שעושים שינוי ממשי באורחות חייהם. "TODDA חרטה על דגלה לייצר מוצרי קוסמטיקה המורכבים מחומרים פעילים בלבד ובכמויות גבוהות משמעותית מהמקובל, לא עוד ג׳ארה של איזו משחה ממקור לא ידוע", מעיד איתמר. "מחלקת הפיתוח שלנו עובדת בשיתוף פעולה הדוק עם מעבדות מובילות בצרפת, ארצות הברית ואסיה, וזאת במטרה להבטיח מוצר באיכות גבוהה ובלתי מתפשרת. לראייה אנחנו משלבים במוצרים שלנו פפטידים בעלות של עשרות אלפי דולרים לקילו. גם האריזות זוכות לעיצוב ייחודי ויוקרתי ויוצאות מהמפעל באריזות לחץ גרמניות ששומרות על איכות המוצר מיציאתו ועד הגעתו לצרכן."

חברת TODDA החלה את דרכה בישראל, הרחיבה עם השנים את פעילותה לאירופה ולאחרונה עושה את צעדיה הראשונים גם בארה"ב. עיקר כוחה של החברה מבוסס על שיווק מוצרים בנקודות מכירה פיזיות דוגמת חנויות קוסמטיקה וקליניקות אסתטיקה, ובתקופת הקורונה השכילה החברה לייצר זרוע פעילות משנית גם באונליין. 

"תקופת הקורונה והנחיות הריחוק החברתי שהגיעו איתה גרמו לאנשים להיות צמודים למסכי הסמארטפונים, דבר שהביא את רמת השיתופיות הדיגיטלית ברשתות החברתיות לשיאים חדשים ובלתי נתפסים", מציין איתמר. "בסופו של דבר הצרכנים של היום הם צרכנים חכמים שיודעים לבצע סקרי שוק, לנתח את יתרונות המוצרים השונים ולבחור במוצרים האיכותיים ביותר, אלו שיעניקו להם החזר אמיתי להשקעה. זה בדיוק מה שאנחנו מספקים להם במסגרת מועדון הלקוחות ובעיקר בנקודות המכירה הפיזיות שלנו."

חברת ״TODDA״ משווקת מגוון מוצרי קוסמטיקה, מדיקל ואנטי אייג׳ינג מתקדמים והערך המרכזי לאורו היא פועלת הוא החדשנות. "מחלקת הפיתוח שלנו מקיימת שיתופי פעולה עם מעבדות בארץ ובעולם, ודוגמא טובה לכך היא שיתוף הפעולה הפורה שלנו עם מהנדסים מהטכניון, במסגרתו פיתחנו מכשירים מתקדמים לטיפולי יופי כמו מכשיר אינפרה אדום עם טכנולוגיית LED THERAPH לטיפול בפיגמנטציה. כמו כן אנו נמצאים כעת בהליכי פיתוח מכשירי RF למיצוק העור."

"לשמחתי לקוחות החברה מגלים פתיחות רבה לרכישה והתנסות במוצרים החדשים שלנו וזאת הודות לאמון שנוצר בין המותג ללקוח. 100 אחוזים ממוצרי החברה עוברים בקרת איכות קפדנית לפני יציאתם לשוק, כך שאפשר לומר שהרווחנו את אמון הלקוחות ביושר."

לאור הגידול באחוזי המכירות בישראל ובאירופה, התלהבות קהל הלקוחות וערכי האמינות והמקצועיות אותם מביאה TODDA לשוק, מזמינה החברה בימים אלו יזמים ישראלים, בין אם הם בעלי חנויות קוסמטיקה בארה"ב או כאלו השואפים להיכנס לתחום, לקחת חלק בהצלחה. 

"אנחנו רואים בבעלי החנויות שימכרו מוצרים שלנו כשותפים לכל דבר, ולכן אנו מפעילים את תוכנית AFFILIATE, המאפשרת להם למכור בעמדת המכירה הפיזית שלהם ובמקביל גם בדיגיטל", מציין איתמר. "בכל קנייה בעמדה הפיזית הלקוח יקבל מספר לקוח וקופון עם הנחה לקניה הבאה שלו  ובמידה והוא ירכוש לאחר מכן מוצרים דרך האתר, המוכרים הפיזיים שלנו יקבלו תגמול על כך. יתר על כן, בכוונתנו לבצע מהלכים תקשורתיים בכל השקת סדרת מוצרים חדשה ונעדכן היכן ניתן לרכוש אותם במטרה לייצר לשותפים שלנו זרם לקוחות. אנו מציעים בעצם עסק בריא ומצליח לטווח הרחוק."

"מטרת העל שלנו היא להפוך את TODDA למותג חובק עולם המשווק ומפיץ מוצרי איכות באמצעות רשת קליניקות מצליחה ורווחית. בעוד מספר שנים כל מי שעוסק בתחום הקוסמטיקה יכיר ויעבוד עם המוצרים שלנו ואני קורא לכל יזם או עצמאי לקחת חלק בהצלחה", הוא מסכם.

לפרטים נוספים ואתר החברה - www.todda-shop.com

לפרטים נוספים צרו קשר:

הודעות וואצאפ בלבד: 972.54.641.0140+

 

המוצרים המובילים של החברה:

ערכת עיניים ביתית משולבת מקצועית

ערכת עיניים ביתית משולבת טכנולגיות "אינפרא אדום" ו- "ריפוי באור" שפותחו בנאס"א יחד עם סרום עיניים ייחודי המכיל 4 פטנטים רשומים!

הערכה מטפלת באופן מקצועי ויסודי בבעיות קמטים וקמטוטים, כהויות/שחורים ושקיות סביב העיניים.

הערכה מכילה:

  1. מכשיר מבוסס על טכנולוגיות: "אינפרא אדום" (INFRA RED) וטכנולוגית "ריפוי באור" (LED THERAPY).
  2. סרום עיניים שיקומי מהפכני המבוסס על 4 פטנטים רשומים, חומרים פעילים ותמציות ייחודיות לטיפול באזור העיניים.

instant-eye-lift

מוצר מהפכני, לשימוש יומיומי, להעלמת מראה שקיות וקמטים סביב העיניים. 

שילוב ייחודי של רכיבים הפועלים לקבלת מראה חלק ע"י מתיחת העור, יחד עם תמציות צמחים מן הטבע, פפטידים וחומצות אמינו המסייעים לשיקום העור ותומכים בייצור קולגן לצמצום מראה קמטים וקימטוטים, למניעת הזדקנות מוקדמת של העור ולאחידות גוון העור, למראה עור מתוח ומלא חיוניות. 

כל שעליכם לעשות הוא למרוח את קרם הפלא. כעבור שתי דקות בלבד – השקיות נעלמות, הקמטים מתפוגגים, העין נפתחת ואתם זוהרים ויפים. מתאים לשימוש יומיומי, עם אפקט הנשמר עד 8 שעות!

הקרם מעלים קמטים סביב העיניים, מרענן את העור העדין ומפחית

באופן משמעותי שקיות מתחת לעין, מספק הזנה לאזור העיניים ומעניק לחות. אלסטין, קולגן ותמציות צמחים טבעיות יוצרות נוסחה מנצחת המספקת הזנה ורעננות לאזור העיניים.

כמו כן, מגמיש את העור, מכיל קומפלקס פפטידים לגמישות העור העדין סביב העיניים ומהווה בסיס לאיפור.

המוצר מסייע לעור לייצר תאים האחראיים על לחות, שומר על הלחות הטבעית של העור ומעניק לו מראה מלא, מתוח, בוהק ורענן.

 

ELIXIR VITAMIN AND MINERAL ADVANCED BOOST SERUM

קומפלקס מושלם של ויטמינים, מולטי מינרלים, חומצה הילארונית, שמנים חיוניים ופפטידים פעילים.

פטנטים טכנולוגים SEPITONIC M3, ASCORBIL TETRAISOPALMITATE

שהורכבו יחד לסרום מרוכז ועוצמתי הנלחם בהזדקנות העור, מעודד התפתחות תאי עור חדשים ומעניק לעור את ההזנה הדרושה לו.

הסרום הינו חלק מטיפול המזותרפיה והתוצאה: מראה בריא, מתוח, מוצק, זוהר ורענן.

 

EXCELLENCE GOLD

מכשיר אנטי אייג'ינג רפואי, לא פולשני ומהפכני, שמעודד ייצור של קולגן ואלסטין. טכנולוגיה זו מסייעת לטיפול בקמטים, קמטי הבעה בנוסף תורמת לאחידות גוון עור הפנים, צמצום נקבוביות רחבות או אפילו רק כדי לשפר את המראה הכללי של עור הפנים והגוף.

מכשיר פוטותרפיה לטיפול באזור הפנים מוגן פטנט!

TODDA גאה להציג את הפיתוח האחרון שלה, המהווה פריצת דרך טכנולוגית לטיפול באנטי-אייג'ינג. 

בתום תהליך פיתוח ומחקר שארך למעלה מחמש שנים השיגו מומחי החברה המשווקת ביותר מ-55 מדינות מכשיר ביתי אמיתי שמסוגל לספק תוצאות  מיידיות וארוכות טווח.

 

 

36% לא
64% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE