הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הגיע הזמן להרים: הכירו את היתרונות של הרמת משקולות
בשביל להוריד במשקל נדרש מעט יותר מתזונה נכונה ואירובי. מחקר חדש חושף כי אימון משקולות מפתח מסת שריר וכתוצאה מכך מפחית בשלושים אחוזים את הסיכוי לסבול מהשמנת יתר. הנה כל מה שכדאי שתדעו

השמנה היא גם מזמן מגפה עולמית אשר מובילה למגוון רחב של מחלות כגון דום נשימה, סכרת, לחץ דם גבוה, מחלות לב ועוד. כעת, מחקר חדש חושף כי אימון משקולות יכול בהחלט לעזור. לפי הנתונים, אימון כזה מפתח באופן מהיר ויעיל מסת שריר, וכתוצאה מכך מפחית ב-30 אחוזים את הסיכוי לסבול מהשמנת יתר. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


המחקר בדק עשרות אלפי נבדקים והגיע למסקנה כי מי שהתאמן באימון משקולות מספר פעמים בשבוע במשך שעה, היה בסיכון נמוך של עשרות אחוזים להשמנה. למעשה, אותו מחקר חשף כי אימון משקולות שומר על חילוף חומרים גבוה, ואף מסייע לו לעלות. 

עדיין לא השתכנעתם? הנה שלוש יתרונות מרכזיים של הרמת משקולות 

שורף שומן 

אימון משקולות בונה רקמת שריר רזה – רקמה פעילה מבחינה מטבולית, שבה פחמימות ושומנים נשרפים כדי לייצר אנרגיה. ככל שיש לכם יותר רקמת שריר, קצב חילוף החומרים הבסיסי שלכם גבוה יותר, מה שאומר שתשרפו יותר קלוריות מדי יום. 

מגוון ודינמי 

אנשים נוטים לחשוב שהם חייבים לרוץ בחוץ או על הליכון כדי לשרוף שומן, אבל גם אימוני משקולות והתנגדות שורפים שומן ביעילות. בנוסף, אימוני משקולות מגוונים יותר ומתאימים לכל מזג אוויר, ולכן קל יותר להתמיד בהם מבלי להשתעמם או להתייאש.

משפר את צפיפות העצם

אימוני התנגדות שמבוצעים לאורך זמן מפעילים לחץ על העצמות שמחזקים אותן ומשפרים את צפיפותן. ככל שהן מתבגרות, נשים הופכות פגיעות יותר לבריחת סידן. אף על פי שגם פעילות אירובית משפרת את יכולתן של העצמות לשאת משקל, מחקרים הוכיחו שאימוני ההתנגדות יעילים בכך יותר. 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE