הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
דיאטניות מגלות: ארבעה טיפים שיעזרו לכם לרדת במשקל
בדקתם כל דיאטה אפשרית? הורדתם כמה קילוגרמים אבל העלתם הכל חזרה תוך זמן קצר? אל תאמרו נואש. הנה ארבעה טיפים אפקטיבים וקלים ליישום מדיאטניות המתמחות בתחום, שיעזרו לכם להתמיד, ובעיקר, להוריד במשקל ולשמור על התוצאה

הרשת עמוסה במאות סוגים שונים של דיאטות, ואם אתם מנסים להוריד במשקל, כנראה שניסיתם לא מעט. להתמיד זו בהחלט מלאכה לא פשוטה, ופעמים רבות אנו מתקשים להבין מה הדיאטה הכי נכונה לנו. החדשות הטובות הן שבשביל להוריד במשקל, לא חייב לספור קלוריות, או לסבול. הנה ארבעה טיפים שיעזרו לכם. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לאכול אוכל אמיתי

כאשר אתם אוכלים מזון כמה שפחות מעובד, אתם תורמים לאיזון רמת הסוכר בדם, איזון רמת האינסולין ואף משפרים באופן משמעותי את תפקוד מערכת העיכול. יתרונות אלה לא רק תורמים לבריאות הכללית, אלא גם יעזרו לכם להרגיש תחושת שבוע לאורך זמן ולרדת במשקל.

לאכול בזמנים קבועים

לוח זמנים קבוע עוזר באופן ניכר לווסת את התיאבון ואף לשפר את המטבוליזם, האנרגיה ובריאות מערכת העיכול שלנו. לכן, לצורך הדוגמא, מומלץ כי ארוחת הבוקר תהיה בערך בשעה שבע בבוקר, כמובן בהתאם לשעה בה אתם מתעוררים. ארוחת צהריים באזור השעה 12:00, נשנוש קל ובריא בשעה 15:00 וארוחת ערב ב-19:00. רצוי לא לאכול לאחר מכן, אך אם אתם ערים עד מאוחר, תוכלו לבחור בנשנוש בריא. פרי, ירק, או מעט שקדים ואגוזים לא קלויים. תגלו די מהר כי עם הזמן הגוף מתחיל להתרגל ללוח הזמנים הזה, מה שיוצר תחושת נינוחות ושבוע ויפחית משמעותית את הצורך במתוקים ופחמימות. התוצאה? ירידה מתונה ובטוחה במשקל. 

אסטרטגיית פינוקים

גם כאשר מקפידים על דיאטה, מומלץ מדי פעם להתפנק במאכל שאוהבים. הימנעות מוחלטת מפינוקים יכולה לחבל בדיאטה ולגרום לתחושת של אוזלת ידיים. לכן, אל תוותרו לגמרי על מאכלים שאתם אוהבים הטיפ המרכזי כאן הוא לצרוך אותם בחוכמה. התחילו בלעשות רשימה קצרה של מאכלים אהובים. אחרי שמצאתם את המאכלים האהובים עליכם, נסו לצרוך אותם במסגרת ארוחה מאוזנת. כלומר, אם האהבה שלכם זה צ'יפס, השתדלו לאכול אותו לצד המבורגר צמחוני או המבורגר מבשר רזה, לצד ירקות. אם מדובר על עוגת שוקולד, אכלו לארוחת ערב בעיקר ירקות וחלבון רזה. 

להבדיל בין רעב פיזי לרעב נפשי

לרעב נפשי או רגשי אין קשר לצרכים של הגוף. הוא נובע מרגשות, הרגלים או גורמים סביבתיים,. נשימות ומיינדפולנס יכולים לעזור להבדיל בין שני סוגי הרעב, והתוצאות משמעותיות.

נסו לחקור את מערכת היחסים שלכם עם אוכל. עצה טובה במיוחד בנושא היא ניהול יומן אכילה, אשר יעזור לכם להבין את הרגשות שלכם כלפי אוכל, מדוע אתם בוחרים לאכול משהו מסוים ומתי. אם אתם מגיעים למסקנה כי אכלתם ממקום רגשי, נסו למצוא אלטרנטיבה להתמודדות אחרת עם אותם רגשות שצפו. חשוב לזכור כי מדובר בתהליך, ולא בקסם המתרחש בין רגע. אך התמדה היא המפתח להצלחה. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE