הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
רגע לפני הטיסה למיאמי: נוסע פרץ לתא הטייס וניסה לקפוץ מהחלון
האירוע המשונה התרחש בשעות הצהריים המוקדמות של יום שלישי בהונדורס, במהלך הבורדינג לטיסת 488 של אמריקן איירליינס לדרום פלורידה. הנוסע המתפרע נעצר, אך לא לפני שהסב נזק למטוס וגרם להשבתתו

תקרית חריגה נרשמה אתמול (שלישי) בטיסת אמריקן איירליינס שעמדה להמריא מהונדורס לפלורידה, לאחר שאחד הנוסעים פרץ לתא הטייס, פגע במערכות המטוס ואף ניסה לקפוץ מהחלון.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

האירוע התרחש בשעות הצהריים המוקדמות של יום שלישי בנמל התעופה הבינלאומי בעיר סן פדרו סולה. טיסת 488 של אמריקן איירליינס, שהייתה אמורה להמריא למיאמי בשעה 3:00 בצהריים, הייתה בעיצומו של תהליך הבורדינג כאשר הנוסע החל להשתולל.

לפי הדיווחים, הנוסע רץ לעבר גשר העלייה למטוס ונכנס אל תוך תא הטייס. הנוסע, ששמו לא פורסם, פגע במערכות המטוס ופתח את החלון - ככל הנראה במטרה לקפוץ החוצה. הטייסים נאבקו בו, אך הוא נעצר רק לאחר שרשויות החוק עלו למטוס.

באמריקן איירליינס סירבו למסור פרטים רבים על התקרית, מלבד לומר שהם "מצדיעים לצוות המטוס שפעל במקצוענות לאורך האירוע הקשה".

כמו כן, לא ברור מה הנזק שנגרם למטוס בעקבות המקרה, אך באמריקן איירליינס הסבירו ש-121 הנוסעים וששת אנשי הצוות הורדו מכלי הטיס והועברו למטוס חלופי. הטיסה המריאה בשעה 10:45 בלילה - כשמונה שעות לאחר המועד המתוכנן - ונחתה במיאמי דקות ספורות לפני השעה 2:00 בלילה (בין שלישי לרביעי).

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE