הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בראדלי קופר על בתו: ״היא לא אהבה את מתנת חג המולד שקניתי לה״
השחקן ההוליוודי הוא לא רק כוכב לוהט ומבוקש, אלא גם אבא במשרה מלאה, כאשר האמא היא כידוע, הדוגמנית אירינה שייק. לשניים ילדה קטנה, ליאה בת הארבע, ולאחרונה סיפר קופר כי יש לה סטנדרטים די גבוהים בכל הקשור למתנות

בראדלי קופר הגיע לאחרונה להתארח בתוכנית האירוח של סטיבן קולבר, ודיבר על קריירת המשחק שלו, על החיים, וכמובן, גם על בתו הקטנה, ליאה בת הארבע. מסתבר כי לילדה הקטנה יש סטנדרטים די גבוהים בכל הנוגע למתנות, כך חשף השחקן.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


״כל מי שיש לו ילדים יודע שמה שהכי מושך אותם היום זה איזה צעצוע לייזר כזה. הוא מופיע בכל מקום, בפרסומות, בסרטים מצוירים. אז החלטתי שאני אקנה לה כזה. אבל היא לא התלהבה״, סיפר קופר. הסיבה? ובכן, הלייזר המדובר היה נראה לליאה לא אמיתי ומקצועי מספיק.

״היא כל הזמן שאלה אותי, איפה הלייזר האמיתי, ואמרה שזה צעצוע. זה לא מספיק. מה אני יכולה לעשות, הבנתי שלא סיפקתי את הסחורה השנה״, סיכם השחקן בשעשוע. כידוע, קופר חולק את בתו עם האקסית המיתולוגית שלו, הדוגמנית אירינה שייק. 

השניים נפרדו אי שם בשנת 2019 לאחר ארבע שנות זוגיות, ומאז נראה כי הם מצליחים לשמור על מערכת יחסים חברית, ובעיקר, על הורות משותפת מעוררת השראה, שלפחות המצד, נראית לא פחות ממושלמת. כזכור, לאחרונה, תמונות פפראצי של השניים הצליחו להצית גל שמועות אודות קאמבק אפשרי בין השניים.

בתמונות, קופר ושייק נראו ברחוב כאשר הם אוחזים ידיים. כמובן שמיליוני המעריצים של הצמד מיד התחיל לטפח תקוות, אך השניים החליטו לא להגיב לנושא, והמשיכו לשדר עסקים כרגיל.



10% לא
90% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE