הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אפילו שחורף: יום גלידת התות
גלידת התות נחשבת לאחד הטעמים האהובים ביותר בכל רחבי העולם, לצד השוקולד והוניל. הטעם המתוק והמרענן של התות מתאים לכל עונה, כאשר אפשר להתפנק על גלידה עשירה על בסיס שמנת, או על גלידת סורבה מרעננת. הנה שלושה מתכונים שווים לגלידת תות ביתית מושלמת

בין אם אתם מעדיפים גלידת תות על בסיס סורבה, או על בסיס שמנת, מדובר על אחד הטעמים הכי טובים ואהובים שיש, ובצדק. למרות שגלידה נחשבת לקינוח קיצי, גם בעונה הקרה כיף להתפנק מעת לעת בגלידה איכותית, ואיזה תירוץ טוב יותר יש מאשר ביום החגיגי הזה- יום גלידת התות. לכבוד התאריך המיוחד, מצאנו מתכונים ביתיים וטעימים במיוחד. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


גלידת תות ביתית 

מרכיבים: 

2 כוסות תותים קטנים, בשלים ומתוקים שהוקפאו מראש

2 כפות אבקת סוכר

1 כף גדושה שמנת חמוצה (עדיף של פעם)

אופן הכנה:

מנקים את התותים מעלים ושמים בפריזר למשך לילה לפחות. 

בבלנדר חזק או במעבד מזון שמים תותים קפואים, שמנת ואבקת סוכר. טוחנים ברציפות עד לקבלת גלידה רכה ואחידה, ללא גושים. 

אוכלים מיד ולא מאמינים כמה בקלות הכנתם משהו כל כך טעים!

גלידת תותים עם שמנת

חופן תותים בשלים

2 חלבונים

0.75 כוס סוכר

שמנת מתוקה 

הוראות הכנה: 

לשים את התותים בקערה של המערבל ולמעוך אותם עם מועך תפוחי אדמה. להוסיף 2 חלבונים ולהתחיל להקציף במהירות נמוכה. להגביר את המהירות בצורה מבוקרת ולהוסיף את הסוכר בהדרגה, וגם להגביר את המהירות למירבי ביותר. להקציף בנפרד שמנת מתוקה, להוסיף לקצף ולערבב באופן ידני. להקפיא בפריזר עד לאכילה.

גלידת תות טבעונית

רכיבים ל-7 מנות:

תות שדה: 20 יחידה בינונית - סה"כ (400 גרם)
סלסילת תותים קפואים

קרם קוקוס: פחית (400 מ"ל) לפחות 20% שומן וללא חומר משמר

תמר: 4 יחידה - סה"כ (68 גרם)

הוראות הכנה: 

דואגים מראש שתהיה במקפיא סלסלת תותים ובמקרר פחית של קרם קוקוס לפחות למשך לילה, אך עדיף ל- 24 שעות (לאחר קירור הפחית, קרם הקוקוס הופך למוצק ועולה למעלה). מפרידים את קרם הקוקוס ממי הקוקוס, ומעבירים את הקרם לבלנדר יחד עם התותים הקפואים. טוחנים בבלנדר את התותים יחד עם קרם הקוקוס ומוסיפים 5-6 כפות ממי הקוקוס (את נוזל הקוקוס שנשאר אפשר לשתות ככה אם אוהבים, או לשמור לשימוש עתידי - לשייקים, מרקים וכדומה). אם רוצים שיהיה מתוק יותר אז מוסיפים תמרים מגולענים וטוחנים עד לקבלת תערובת חלקה. הגלידה יוצאת במרקם גלידתי אבל רכה מדי בשביל ליצור ממנה כדורי גלידה. היא ניתנת לאכילה מיד לאחר ההכנה בכוסות הגשה. אם רוצים אותה מוצקה יותר אז יש להקפיא לשעתיים לפחות, להוציא כ- 10 דקות לפני ההגשה וליצור כדורי גלידה.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE