הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
רוב מכריע של האמריקנים המחזיקים בקריפטו – החלו להשקיע בשנה שעברה
על פי סקר שנערך בחודש שעבר, כמעט 70% מהמשקיעים בארה"ב קנו את המטבעות שלהם ב-2021, כאשר מחצית מהם קנו מטבעות בשווי 1,000 דולר ומטה

סקר חדש מראה כי הרוב המכריע של בעלי מטבעות קריפטוגרפים בארצות הברית, ביצעו את ההשקעות הראשונות שלהם רק בשנה שעברה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: Shutterstock)

 

כ-70% מהאמריקנים אשר מחזיקים במטבעות וירטואליים, החלו להשקיע בשנת 2021 – כך על פי נתונים של בורסת המטבעות הקריפטוגרפים Huobi, שערכה סקר בקרב 3,100 מבוגרים בחודש שעבר.

הסקר מצא כי 68% מהמשיבים חוו את החשיפה הראשונה שלהם למטבעות בשנה האחרונה, בעוד ש-21% מהנשאלים החלו להשקיע לפני שנתיים. 12% מהנשאלים ענו כי הם השקיעו בארבע השנים האחרונות, ו-9% התחילו לפני יותר מארבע שנים.

אך הסכומים שהושקעו הם לא מאוד גבוהים, יחסית. 46% מהמשתתפים בסקר דיווחו כי הם השקיעו 1,000 דולר או פחות במטבעות הווירטואליים, כאשר 25 אחוזים אמרו שהם מחזיקים קריפטו בשווי של בין אלף ל-10,000 דולר.

הממצאים הראו כי עדיין קיימת ספקנות רבה סביב תעשיית המטבעות הווירטואליים, כאשר 42% מהמשיבים ענו כי הם חשים שזה מסוכן מדי להשקיע בקריפטו. 34 אחוזים הודו שהם מודאגים מהיעדר תקנות שוק, ו-24 אחוזים מהנשאלים ציינו כי אין להם מספיק הון להשקיע.

מנהל האסטרטגיה העולמית של Huobi, ג'ף מיי, אמר ש-2021 הייתה שנה גדולה עבור עולם הקרפיטו, הודות לעלייה של סקטורים כמו פיננסים מבוזרים וטוקנים שלא ניתנים לשינוי. "עם זאת, יש לנו עוד דרך ארוכה לעבור עד שהמיינסטרים יאמץ את המתרחש. ברגע שיותר אנשים יקדישו זמן להבין את התעשייה ותהיה יותר בהירות לגבי הרגולציות העולמיות, נוכל לראות זינוק בהשתתפות", אמר.

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE