הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הכירו את סדרת המתח החדשה של נטפליקס: ״ארכיון 81״
חובבי ז'אנר האקשן והמתח הפסיכולוגי? הסדרה הזו מבית ענקית הסטרימינג היא בול עבורכם. מדובר על דרמת מתח איכותית ויוצאת דופן הכוללת צילומים עוצרי נשימה, שחקנים נהדרים, ועלילה חכמה ואותנטית, ממש כפי שסדרה מעולה צריכה להיות

גיבור הסדרה החדשה ״ארכיון 81״ הוא דן, בחור צעיר, מעט מופנם, מעט מלנכולי, אשר כל משפחתו נהרגה במהלך שריפת ענק כאשר היה ילד. דן מתפרנס משחזור קלטות וידאו ואודיו פגומות וישנות, ואיך לומר, יש לו כישרון רב לדבר. דן מצליח לתקן ולהציל גם את הקלטות ההרוסות ביותר. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מה שמוביל אותו יום אחד לקבל הצעה מסתורית ומפתה: 100 אלף דולר תמורת שחזור של מספר קלטות הרוסות שעברו שריפה, אי שם באמצע שנות התשעים. הקלטות נמצאו בבניין דירות בניו יורק, והתקווה היא שאולי הן יגלו מעט יותר מידע אודות השריפה, אשר באופן מפתיע, לא חשפה גופות כלל, על אף שהתגוררו בבניין מאות אנשים.

העבודה של דן מתבצעת במבנה רחוק ומבודד, וכבר בתחילת עבודתו הוא מבין שייתכן והקלטות יעזרו לו לחשוף גם פרטים נוספים על האסון הפרטי שלו. העלילה מבוססת על פודקאסט אימה בעל אותו השם, והיא מבוססת במידה רבה על קטע וידיאו המצולמים על ידי מלודי, צעירה שמגיעה לבניין ומנסה לתעד אותו, ועל הדרך לחפש את אמה. 

״ארכיון 81״ משלב בתוכו מגוון רחב של אלמנטים: אפלה, תעלומה, כת מסתורית, מחלת נפש, ואפילו נגיעה של רוחות רפאים. התוצאה היא שמונה פרקים סוחפים, מרתקים, אסתטיים, וחכמים, כאלה שפשוט מתחשק לראות אחד אחר השני. מדובר על סדרה מושלמת עבורי חובבי הז'אנר, לא פחות מכך. 

בשורה התחתונה, ״ארכיון 81״ היא לא רק דרמת מתח, אלא גם דרמה איכותית ועדינה, כזו שמקלפת לאט את הדמויות, מקדמת את הנרטיב, וחושפת עוד ועוד. ולפי הסוף שלה, שנשאר פתוח ומותיר לא מעט סימני שאלה, אפשר לקוות שאולי תגיע גם עונה שנייה. 

8% לא
92% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE