הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לאחר שנדחה בשל הקורונה: טקס פרסי הגארמי בדרך לעיר החטאים
מארגני האירוע הגדול בתעשיית המזויקה הודיעו שהטקס יתקיים בלאס וגאס, במלון MGM Grand, בתחילת אפריל. הקומיקאי טרוור נואה ינחה את הטקס; מנכ"ל האקדמיה: "התרגשות גדולה"

טקס פרסי הגראמי ה-64, שהיה אמור להתקיים בדרום קליפורניה החודש ונדחה בשל הקורונה, צפוי להתקיים בתחילת אפריל בלאס וגאס, כך הודיע היום (שלישי) אקדמיה הלאומית לאמנויות ולמדעי ההקלטה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

כזכור, הטקס הנוצץ של תעשיית המוזיקה האמריקאית היה אמור להתקיים ב"קריפטו.קום ארנה" (לשעבר הסטייפלס סנטר) במרכז העיר לוס אנג'לס ב-31 בינואר. לפני כשבועיים האקדמיה הודיעה ש"לא ניתן לקיים את הטקס בצורה בטוחה לאור התפרצות האומיקרון".

"לאחר שבחנו את הנושא לעומק והתייעצנו עם גורמי הבריאות ברמת העיר והמדינה, אנחנו נאלצים לדחות את 'הערב הגדול של המוזיקה' למועד אחר, שעליו נכריז בקרוב. בריאותם ובטיחותם של חברי קהילת המוסיקה, הקהל ומאות העובדים בהפקת הטקס, הן הדבר החשוב ביותר", אמרו בזמנו באקדמיה.

רבים בתעשייה סברו שהאקדמיה תבחר לקיים את האירוע בהמשך השנה בלוס אנג'לס, אך, כאמור, הבוקר פורסמה הודעה רשמית לפיה הוחלט להעביר את הטקס לעיר החטאים: "אנחנו מתרגשים להודיע שטקס פרסי הגראמי ה-64 יתקיימו בלאס וגאס בפעם הראשונה", מסר הארווי מייסון, מנכ"ל האקדמיה.

 

 

הטקס יתקיים ב-3 באפריל באולם MGM Grand Garden בבית המלון המפורסם בסטריפ, והקומיקאי טרוור נואה ינחה את הטקס.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE