הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
משיק זוגיות חדשה: ניימאר מציג את החברה החדשה
הוא נחשב לאחד הכדורגלנים המבוקשים ביותר בעולם, ועד ממש לאחרונה, לאחד הרווקים הלוהטים בביצה. אך לאחרונה, החליט ניימאר להשיק באופן רשמי ופומבי את הזוגיות החדשה שלו בסלפי רומנטי בעמוד האינסטגרם האישי שלו

ניימאר היה עד ממש אחד הרווקים הנחשקים בכל רבחי העולם, אך ממש לאחרונה, החליט שחקן הכדורגל להשיק את הזוגיות החדשה שלו, זאת לאחר שבועות ארוכים של שמועות בנושא. ניימאר פרסם תמונה שלו לצד בת זוגו החדשה, ברונה ביאנקרדי, בה השניים נראים צמודים, מאושרים ומאוהבים לגמרי.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כזכור, שמם של השניים נקשר בקיץ האחרון, אז נתפסו בעדשת הפפראצי כשהם מבלים יחד בחופשה רומנטית על היאכטה של השחקן. לפי הדיווחים, ברונה הינה בחורה צעירה בת 27 אשר עובדת בתור מנהלת השיווק של מותג האופנה ״לונג איילנד״. כמו כן, היא למדה אופנה בסאו פאולו, וכעת, היא בת זוגו של השחקן המבוקש.

ניימאר היה מעורב בלא מעט סיפורים רומנטיים, כאשר באחרון והמתוקשר ביותר היה הרומן המשולש עם הזמר מאלומה, אשר יצא במשך חודשים עם הדוגמנית נטליה באוליץ׳, עד שהיא למעשה בגדה בו עם ניימאר, אשר היה אחד החברים הקרובים ביותר של מאלומה. כמצופה, הסיפור הצליח להסעיר את הרשת, ולגרוף מאות כותרות. 



38% לא
62% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE