הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שבוע לאחר פתיחת בתי הספר בלוס אנג'לס: יותר מ-100 אלף תלמידים טרם חזרו לכיתות
מנתונים שפורסמו ע"י משרד החינוך השני בגודלו בארצות הברית עולה כי שיעור הנוכחות עומד על כ-75% בלבד במהלך הימים האחרונים. עם זאת, מדובר בשיפור לעומת שבוע שעבר, בו כשליש מהתלמידים לא הופיעו ללימודים

כרבע מתלמידי בתי הספר הציבוריים במחוז לוס אנג'לס לא הגיעו ללימודים במהלך ימי שלישי או רביעי, כך עולה מנתונים שפורסמו מוקדם יותר היום (חמישי).

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Getty Images)

 

לפי משרד החינוך (Los Angeles Unified School District, או LAUSD), שיעור הנוכחות ביום שלישי עמד על 72.5%, ולמחרת על 75.9%.

ב-LAUSD ציינו כי חלק מהתלמידים נעדרים בגלל שהם שוהים בבידוד, אך חלקם לא מגיעים לבתי הספר בגלל שהוריהם מהססים לשלוח אותם בעקבות הזינוק בתחלואת הקורונה שנרשמה בשבועות האחרונים.

ולמרות זאת, במשרד החינוך מגלים אופטימיות מסוימת לאחר שנרשם שיפור בשיעור הנוכחות בהשוואה לשבוע הקודם. כזכור, בתי הספר בלוס אנג'לס נפתחו מחדש ביום שלישי בשבוע שעבר (ה-11 בינואר), לאחר חופשת חג המולד.

כפי שדיווחנו בזמנו, באותו יום שלישי שיעור הנוכחות ב-LAUSD עמד על 70% בלבד. היות שבמשרד החינוך לומדים כ-630 אלף תלמידים, המשמעות היא שכ-190 אלף תלמידים לא הגיעו לבתי הספר ביום שלישי בשבוע שעבר. אם לא די בכך, שיעור הנוכחות בשבוע שעבר (כלומר, לא רק ביום שלישי) עמד על 66.7% בלבד.

 

בתי ספר ברחבי לוס אנג'לס (צילום: Shutterstock / Getty Images)

 

במשרד החינוך אמרו שהם מאמינים שכמות הנעדרים תמשיך לרדת במהלך השבועות הקרובים, ואף צוין כי נרשם שיפור משמעותי ב'נתוני הקורונה' בקרב התלמידים והמורים.

כך למשל, עם פתיחת סמסטר האביב, ב-LAUSD דיווחו על כ-66 אלף מקרים מאומתים לקורונה ושיעור הבדיקות החיוביות עמד על 13%. שבוע בלבד לאחר מכן דווח על 41 אלף נשאים חדשים ושיעור הבדיקות החיוביות ירד ל-8.5%. לשם השוואה, שיעור הבדיקות החיוביות ברחבי מחוז לוס אנג'לס עומד על 19.1%.

 

 

"העובדה ששיעור הבדיקות החיוביות בקרב התלמידים, המורים ושאר העובדים נמוך יותר מאשר הנתון המקביל ברמת המחוז מעידה על ההצלחה של נהלי הקורונה שגובשו בבתי הספר", אמרו במשרד החינוך.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE