הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אמזון הצהירה שתתמוך בהצעת החוק ללגליזציה: "מחויבים להוביל את המאמץ"
החברה התייחסה להצעת החוק הרפובליקנית, שתכשיר את הקנאביס ברמה הפדרלית ותעניק לכל מדינה את הסמכות להחליט אם לאפשר את השימוש בצמח. "הגיע הזמן לרפורמה"

חברת אמזון הודיעה ביום שלישי על תמיכתה בהצעת החוק הרפובליקנית, אשר תכשיר מריחואנה ברמה הפדרלית – ותעניק לכל מדינה את האפשרות להחליט אם לאסור על שימוש בצמח או להפך.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: Shutterstock)

 

חוק הרפורמה של הנציגה מקרלונייה הדרומית, ננסי מייס, יסיר את הקנאביס מהרשימה הפדרלית של חומרים אסורים, ויכניס מס פדרלי של 3 אחוזים על החומר – כאשר ההכנסות ינותבו לסייע במימון תוכניות אכיפת החוק ותוכניות הבריאות של חיילים משוחררים, והשימוש בצמח יישאר לא חוקי ברחבי ארה"ב עבור כל מי שמתחת לגיל 21.

"כל מדינה היא שונה, וכל מדינה צריכה להיות מסוגלת להכתיב את חוקי הקנאביס שלה", אמר מייס בראיון ל'ניו יורק פוסט'. "הצעת החוק הזו תוציא את הממשלה הפדרלית מהדרך".

ביום שלישי, כאמור, מחלקת המדיניות הציבורית של אמזון צייצה בטוויטר שהיא "שמחה לתמוך" בהצעת החוק של מייס. "כמו רבים כל כך במדינה הזו, אנחנו מאמינים שהגיע הזמן לעשות רפורמה במדיניות הקנאביס של המדינה, ואמזון מחויבת לעזור להוביל את המאמץ הזה", נכתב.

 

 

מייס, חברת קונגרס חדשה שעבדה בעבר בקמפיין הנשיאותי של דונלד טראמפ בשנת 2016, אמרה כי נציגי אמזון פנו אליה לאחר שהציגה את הצעת החוק. לדבריה, לחברה יש מוטיבציה לסייע בקידום ההצעה, מכיוון שבעיות משפטיות סביב מריחואנה יכולות להקשות על גיוס עובדים.

"הם מסתכלים על זה מנקודת מבט של עובדים. האיסורים ברמה הפדרלית באמת משפיעים על כוח העבודה שלהם", אמרה מייס, וציינה כי החברה הודתה בפניה כי היא לא מעוניינת למכור מריחואנה באתר שלה. "זו לא המטרה שלהם, לא הכוונה שלהם, והם אמרו את זה מיד".

הנציגה אמרה כי היא לא שוחחה עם נציגים מתאגידים גדולים אחרים בארצות הברית, כמו וולמארט או פדקס, על הצעת החוק – אבל היא מצפה שהתמיכה של אמזון תעורר תמיכה נרחבת של חברות אחרות.

בחודש יוני האחרון, אמזון הפסיקה לבדוק ולהחשיב רקע פלילי הקשור לצריכת מריחואנה כקריטריון להצטרפות לשורות החברה, ועוד אז אמרה שהיא תתמוך במאמצים להכשיר את הסם כחוקי.

מייס מצפה מהדמוקרטים, שרבים מהם תומכים בלגליזציה כבר שנים, לתמוך בהצעת החוק שלה. היא טענה כי סביר להניח שהרפובליקנים יעזרו בקידום ההצעה, משום שהיא נותנת יותר כוח למדינות. "אפילו במדינה האדומה שלי, קרוליינה הדרומית, ברחבי המדינה, יש תמיכה של 70% בקנאביס", אמרה.

34% לא
66% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE