הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ניל יאנג יוצא נגד ספוטיפיי: ״מפיצים שקרים על חיסונים״
המוזיקאי האהוב דרש לאחרונה להסיר את המוסיקה שלו מפלטפורמת הסטרימינג בטענה כי באחד הפודקאסטים המצליחים בה תומכים במאזינים להתנגד לחיסון הקורונה. ״מדובר במידע כוזב, ועלינו לקחת אחריות״, אמר יאנג

הזמר ומוזיקאי ניל יאנג דרש לאחרונה מענקית הסטרימינג ״ספוטיפיי״ להסיר את המוזיקה שלו באופן מיידי, זאת לאחר שכינה אותה כמפיצה מידע כוזב בנוגע לחיסון הקורונה ואף מעודדת את המאזינים להתנגד לחיסונים. לפי הדיווחים, מדובר באחד הפודקאסטים הפופולריים של הפלטפורמה, והוא של ג׳ון רוגן.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


רוגן ידוע בתור מתנגד חיסונים בולט במיוחד ברחבי התקשורת האמריקאית, וכאמור, הפודקאסט שלו נחשב כיום לאחד המובילים, מוכרים ומואזנים ברחבי העולם. כזכור, ״ספוטיפיי״ רכשה בשנת 2020 את הזכויות לפודקאסט של רוגן בסכום ״צנוע״ של 100 מיליון דולר. 

״הגעתי להחלטה שלי מכיוון שספוטיפיי מפיצה מידע שקרי על החיסונים, ובכך היא בעצם גורמת למוות אפשרי לאלה שבורחים להאמין לאותו מידע״, כתב יאנג במכתב רשמי שהפנה לענקית הסטרימינג. עוד הוסיף ואמר הזמר כי הפודקאסט המדובר, המונה למעלה מ-11 מיליון מאזינים לפרק, הינו בעל השפעה עצומה, ולכן האחריות מוטלת על ספוטיפיי. 

״עליכם להרים את הכפפה מיד ולדלל את מידת הפצת המידע השקרי הזה בפלטפורמה שלכם״, סיכם יאנג. כזכור, הזמר אינו הראשון אשר מביע דאגה בנושא, כאשר בחודש שעבר, למעלה מ-200 רופאים שונים חתמו על מכתב הדורש מספוטיפיי לקחת אחריות על הפצת המידע הכוזב. 



0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE