הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
כל הדרכים הטבעיות להיפטר מפטרת הציפורניים
מדובר בתופעה לא נעימה, אך נפוצה במיוחד בקרב נשים וגברים כאחד. התסמינים הם בדרך כלל ציפורניים חלשות, המקבלות צבע צהבהב ירקרק ונוטות להתפורר ולהתקף בקלות. לעיתים מצטרפת לכל החגיגה גם תחושת גרד ואדמומיות. החדשות הטובות הן שניתן להיפטר מהתופעה, ובדרכים טבעיות

פטרת הצפרוניים הינה תופעה נפוצה במיוחד, כאשר התסמינים שלה בהחלט לא נעימים. רבים מדווחים כי מדובר על תופעה אשר יכולה לפגוע בביטחון העצמי, ולעורר תחושה לא נעימה. אך החדשות הטובות הן כי ניתן למנוע ולהקל על התסמינים השונים, באמצעות כמה דרכים טבעיות ופשוטות, זאת כמובן לצד האפשרות של משחות ותרופות שונות.   

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


שמן אורגנו

יעיל מאוד לטיפול בפטרת משום שאף הוא מכיל ריכוז גבוה של חומצות אנטי-פטרייתיות הקרויות חומצות פנוליות ונוגדי חמצון עזים כגון קרבקרול ותימול. החומצה הפנולית מפרקת את דופן הפטרייה ביעילות ומסירה אותה מעל לציפורן הנגועה, בעוד שנוגדי החמצון מסייעים לחזק את המערך החיסוני שלנו ולנתק את אספקת המים של הפטרייה.

אופן הטיפול: משום שמדובר בשמן אתרי  אין סיבה להשתמש ביותר ממספר טיפות בכל פעם; הוא מאוד חזק, מה שעשוי להביא לצריבה וגירוי בעור בכמות מוגזמת. יש לשייף את הציפורניים ולאחר מכן להניח מספר טיפות של שמן אורגנו על דופן הציפורן. יש לחזור על הפעולה פעם ביום, רצוי לאחר המקלחת או טרם השינה. הטיפול הינו עד חצי שנה, כאשר יש להמתין כחודש כדי להבחין בתוצאות ראשוניות.ֿ

שמן עץ התה

אחד הטיפולים היעילים ביותר עבור פטרת ציפורניים בזכות היותו בעל תכונות אנטי-בקטריאליות, אנטי-פטרייתיות ואנטי-ויראליות יעילות מאוד. עם זאת, הטיפול דורש בין שישה לעשרה חודשים ונדרש לפחות חודש של טיפול על מנת להבחין בתוצאות. עם זאת, למרות העמל, אתם תזכו בציפורניים יפות בסוף התהליך.

אופן הטיפול: קחו צמר גפן ושימו עליו כמה טיפות של שמן עץ התה. שייפו את הציפורניים. פזרו את השמן באזור הציפורניים הנגועות מצד לצד, בעיקר על גבולות הציפורניים. לאחר מכן יש ללכת בנעליים פתוחות. יש לחזור על התהליך פעמיים ביום: בבוקר וטרם השינה. 

חומץ תפוחים

בעל סגולות אנטי-פטרייתיות ואנטי-בקטריאליות חזקות בזכות היותו עשיר בויטמינים, מינרלים וחומציות רבה, המסוגלות לטפל בפטרת ציפורניים קשה. 

שתי אפשרויות טיפול:

  1. ניקוי עצמי – קחו כמויות שוות של מים חמים וחומץ תפוחים וערבבו ביניהן. השרו את הרגליים בנוזל למשך כחצי שעה. לאחר מכן, יבשו היטב את הרגל והשאירו אותה מאווררת, כך שתוכל לנשום את האוויר הצח ולהתנקות כליל. 
  2. אפשרות נוספת היא ליצור פילינג מחומץ תפוחים וקמח אורז: ערבבו בין השניים, כאשר חומץ התפוחים הוא המרכיב הדומיננטי בתערובת. הניחו את התערובת על הרגליים והציפורניים ושפשפו את האזור בעדינות. בנוסף לעובדה שתיפטרו מהפטרת לחלוטין, הפילינג הזה אף יסייע לכם להיפטר מעור יבש, אשר יחסית שכיח בעת פטרת ברגליים. יש לחזור על הפעולה בין שלוש לארבע פעמים בשבוע במשך מספר שבועות, כדי להבחין בתוצאות.



0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE