הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הדלקת בשתן חזרה? כך תטפלי בה בדרכים טבעיות
אין אישה שלא מכירה את התופעה הלא נעימה הזו, שיכולה לבקר אותנו מעת לעת. נשים רבות פונות מיד לאנטיביוטיקה, אך למעשה, ישנן לא מעט דרכים טבעיות ויעילות במיוחד, בעזרתן ניתן לטפל בתופעה ואף להעלים אותה תוך זמן קצר. הנה כל מה שחשוב שתדעי

דלקת בדרכי השתן הינה תופעה מוכרת ונפוצה במיוחד, בעיקר בקרב נשים. התופעה נגרמת בעקבות חדירה של חיידקים לשלפוחית השתן, מה שיוצר זיהום מקומי הבא לידי ביטוי בכאב ובתחושת צריבה, בעיקר בעת מתן שתן. הסיבה לעובדה כי התופעה הינה שכיחה במיוחד בקרב נשים היא העובדה כי המבנה האנטומי של האישה מאפשר כניסה מהירה יותר של חיידקים למערכת השתן בעקבות צינור השופכה הקצר. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אז מה עושים כאשר הדלקת מגיעה לבקר? הדרך הנפוצה היא אנטיביוטיקה, אך ישנן לא מעט דרכים טבעיות שיכולות לעזור. הנה כמה מהן שחשוב שתכירי. 

ויטמין c

לפי מחקרים רבים אשר נעשו בתחום, ויטמין זה יכול לעזור לך להילחם בדלקת ובזיהום באמצעות הגברת שחרור מולקולות ייחודיות, בעלות השפעה אנטי מיקרוביאלית. חשוב לדעת כי במקרה של אבנים בכליות, יש להתייעץ עם הרופא טרם לקיחת הויטמין. 

שתיית מים

העיקרון שעומד מאחורי שתיית מים מרובה היא העובדה כי יותר נוזלים יעברו בדרכי השתן, ובכך למעשה יעזרו לגוף להתמודד עם הזיהום. זאת באמצעות שטיפה החוצה של אותם חיידקים הנמצאים בדרכי השתן. ההמלצה כיום היא לשתות בין שניים לשלושה ליטרים ביום. 

שמירה על היגיינה

מדובר על דרך יעילה וחשובה במיוחד, אשר יכולה להפחית באופן ניכר את העומס הבקטריאלי במערכת ואת הסיכוי לזיהום חוזר או גובר. לכן, חשוב להקפיד על ניקיון האזור ורצוי להימנע משימוש בחומרים אשר עלולים לפגוע ברקמות כמו קרמים ובשמים. בנוסף, מומלץ להשתמש בתחתונים אשר עשויים מחומרים טבעיים כגון כותנה. 

מיץ חמוציות

ידוע בהשפעתו המטיבה על דלקת בשתן, בעיקר בזכות הרכיב הפעיל שבו אשר התגלה כמנוע היצמדות של חיידקים לרקמה, ומסייע לשטוף אותם החוצה. ההמלצה העדכנית כיום היא ליטול תוסף חמוציות מרוכז מבחינת כמות הפרי שהוא מכיל. כמובן כי חשוב לוודא כי התמצית מכילה את רכיבי הפרי, ולא רק את המיץ. 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE