הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הכירו את המינרל שיפחית לכם את הדחף למתוקים
מכורים לשוקולד? למשהו מתוק אחרי הארוחה? גלידה בלילה מול הטלווזיה? ייתכן שיש לכם מחסור בגוף של מינרל אחד ספציפי. החדשות הטובות הן שהכנסת תוסף תזונה רלוונטי יכול להפחית באופן משמעותי את הדחף שלכם למתוקים

מי לא אוהב מתוק? נראה שאין טיימינג לא נכון למשהו קטן ומתוק. לפני ארוחה, אחרי ארוחה, בלילה, בבוקר ליד הקפה. הבעיה היא שלעיתים, הדחף למתוק יכול להיות משמעותי מאוד, ולהתרחש למעשה, לאורך כל היום. התוצאה היא פעמים רבות היא השמנה, סוכרת, ובעיות בריאותיות נוספות.  

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אחת השיטות הטובות והיעילות כיום הוא פשוט לנהל אורח חיים מאוזן ובריא, בדגש על תפריט עשיר ומגוון. חשוב לא לפספס או לוותר על ארוחות, על מנת לשמור את הגוף במצב מאוזן, אז הדחפים מתונים יותר, ואתם חוסכים לעצמכם התקפי רעב במהלכם מתחשק לדחוף לפה את כל מה שרואים מסביב.

אך מעבר לכך, ישנו מינרל אחד ספציפי, כאשר הוא חסר בגוף, הוא מוביל לדחף גבוה יותר למתוקים. מדובר על מגנזיום. מחקרים שנעשו בתחום מצאו כי מחסור במינרל המיוחד הזה גורם לדחף מוגבר לנשנושים, פחמימות ומתוקים. הסיבה? איזון הסוכר בדם. 

המגנזיום למעשה מסייע באופן ניכר לאיזון הסוכר בדם, וכאשר רמות הסוכר מאוזנות, הדחף למתוקים יתמתן בצורה משמעותית. בנוסף, המינרל המיוחד הזה בעל יתרונות בריאותיים רבים, הוא תורם לוויסות לחץ הדם, עוזר לשמור על דופק תקין, מחזק את העצמות, ואף תורם לבריאות ותפקוד בריא ויעיל של השרירים. 

ואם כל זה לא מספיק, מגנזיום נמצא גם יעיל בהפחתת דיכאון. כך למשל דווח כי 450 מ״ג של מגנזיום ביום יכול להפחית תסמיני דיכאון ביעילות רבה, ממש כמו תרופות שונות. אך לא חייב לבחור בהכרח בתוסף תזונה, ניתן למצוא את המינרל במאכלים שונים, למשל, שוקולד מריר איכותי עם אחוזי קקאו גבוהים, קשיו, שקדים, אבוקדו, קינואה, תרד, שעועית ועוד. 

בשונה מתוספי תזונה, מאכלים אלו יעניקו לכם יתרונות בריאותיים נוספים ויאריכו את תחושת השבוע שלכם בצורה טבעית ובריאה. התוצאה היא כאמור, ירידה ניכרת בדחף לפחמימות ומתוקים לאורך כל היום. 



0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE