הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מרים את מצב הרוח, האנרגיה, ואת החשק המיני: הכירו את אבקת הפלא הטבעית
אבקת שורש מאקה, המגיעה אלינו מהרי האנדים, כבר מזמן הפכה לסופר פוד נחשק בעקבות היתרונות הבריאותיים הרבים שהיא מביאה איתה. הנה כמה יתרונות ומרכזיים והדרכים הקלות ביותר לשלב אותה בתפריט היומי שלכם

שורש המאקה נחשב לאחד הצמחים הבריאים ביותר, הכוללים אנרגיה חמה ומגוון אדיר של יתרונות בריאותיים וערכים תזונתיים, מה שהפך אותו לנחשק במיוחד בתחום התזונה, או ליתר דיוק, את אבקת שורש המאקה. השורש העתיק הזה מגיע מהרי האנדים ונמנה עם משפחת המצליבים, מכינים ממנו את האבקה המדוברת, ושילוב שלה בתזונה שלנו יכול לעשות פלאים. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


משפר את זרימת הדם

המאקה מגדילה את תכולת החמצן בדם ולכן היא משפרת את זרימתו ומסייעת במצבי אנמיה, קשיי ריכוז וזיכרון. בנוסף, היא תתרום לשיפור התפקוד הכללי מהסיבה הפשוטה שהיא עשירה במרכיבים חיוניים, כמו מינרלים, סלניום, סידן, אבץ, מגנזיום, אשלגן וברזל, התורמים גם לחיזוק מערכת השלד ולאיזון התאים בגוף. 

תעלה את מפלס האנרגיה

בהיותה תומכת בבלוטת האדרנל, אבקת המאקה מתגברת חיוניות ומרץ ומעלה את רמות האנרגיה הפיזית והנפשית. היא מסייעת לשיפור במצבי עייפות וגם לביצועי ספורט שונים. בנוסף, במאקה יש פלבנואידים שהם למעשה נוגדי חמצון המסייעים בהפחתת חרדה ודיכאון, והיא משפיעה על הפרשת מתווכים עצביים שמעורבים בשיפור מצב הרוח במוח. כאמור, האבקה גם ידועה בתור משפרת ומגבירה את החשק המיני. 

מפחיתה דלקתיות בגוף

במאקה יש רכיבים שמזרזים ייצור של נוגדי חמצון בגוף המסייעים בהפחתת תהליכים דלקתיים וסרטניים.

תעצים את הפריון ותסייע לאיזון הורמונלי

במחקרים נמצא כי אבקת המאקה משפרת אצל גברים את איכות הזרע והתנועתיות בתוך 72 שעות מצריכתה, ובכך מעלה את הסיכויים לקליטת הריון. כמו כן, היא מסייעת בהסדרת המחזור החודשי אצל נשים, ובהפחתה של תסמיני גיל המעבר.  

כך תשלבו את אבקת המאקה בתפריט היומי שלכם

המאקה משדרגת טעמים של שייקים, דייסות, משקאות חמים, ריבות, רטבים, ממרחים, קינוחים ומרקים, והיא מתחברת נהדר לקקאו בכל מתכון.בנוסף, המאקה בעלת יכולת תחלוב (ממזגת שומנים, נוזלים וסוכרים) ולכן משפרת את מרקמן של מנות שאליהן מוסיפים אותה ונותנת להן סמיכות חלבית.

כמה לצרוך? בין כפית לארבע ביום.



0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE