הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
משטרת לוס אנג'לס מזהירה מענידת תכשיטים ברחובות: אתם עשויים להפוך למטרה לשוד
אירועי השוד ברחבי העיר, בעיקר עם נשק חם, נמצאים בזינוק - מה שהוביל את המשטרה להוציא את ההודעה החריגה ולבקש מהתושבים להיות ערניים לסביבתם
בעוד אירועי השוד בעיר לוס אנג'לס נמצאים בזינוק, המשטרה המקומית יוצאת בהזהרה חריגה מפני ענידת תכשיטים יקרים בפומבי - מה שעלול להפוך אתכם למטרה לגנבים.
 
 
הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 
תיעוד משוד בבית פרטי 
 
 
ההודעה של משטרת לוס אנג'לס מגיעה לאחר מעשי שוד רבים שהתרחשו בחודשים האחרונים, שמהאחרונות שבהם הייתה בבוורלי הילס, כאשר שודדים הגיעו לאור יום לחנות תכשיטים, ניפצו את החלון הקדמי ונמלטו עם סחורה בשווי של מיליוני דולר.
 
על פי נתוני המשטרה, מספר אירועי השוד בעיר עלו ב-18% בהשוואה לשנת 2021, כאשר אירועים המעורבים בהם נשק חם עלו ב-44% ברחבי העיר. 
 
"בשנה האחרונה, חלה עלייה ניכרת של מעשי שוד מזוינים שבהם היו מעורבים קורבנות שעונדים תכשיטים יקרים כשהם נמצאים בציבור. אם זה נראה לעין, זה יכול להיות מטרה", נמסר בהודעה של LAPD. 
 
בחודש נובמבר האחרון, בלשים ממחלקת שוד ורצח הקימו צוות משימה כדי המתמקד באירועים בהם פושעים עוקבים אחרי אנשים עד לביתם או עד לאזורים מבודדים, ואז מתנפלים עליהם וגונבים את הרכוש היוקרתי שעונדים על גופם. לעתים קרובות הגנבים היו מתחילים את המעקב באזורים כמו שדרות מלרוז ורובע התכשיטים של העיר, כמו גם ממסעדות ומועדוני לילה יוקרתיים בהוליווד ובווילשייר. 
 
"הקורבנות היו ממוקדים בהתבסס על התכשיטים היוקרתיים שהם עונדים או מכוניות היוקרה בהם נוסעים", מסרה אז המשטרה. 
 
בשבוע שעבר, למשל, המשטרה הודיעה על מעצרים בקשר למקרי שוד נפרדים בקלבר סיטי. באחד מהם, גנבים חמושים שדדו תכשיטים בשווי של יותר מ-3,600 דולר מאדם בחינון בקניון. באירוע אחר הקורבן הוכה באקדח ונשדד, ובתקרית נוספת חשודים איימו על חשוד עם אקדח וגנבו לו את הרולקס וטלפון הנייד.
 
 
 
וביום שלישי, כאמור, שודדים רעולי פנים השתמשו בפטישים כדי לשבור את החלון של חנות תכשיטי יוקרה בבוורלי הילס, והצליחו להימלט עם סחורה בשווי של 3 עד 5 מיליון דולר. 
 
הבעלים, פיטר סדג'י, סיפר שהוא היה במשרדו בחלק האחורי של החנות, כאשר שמע קולות שנשמעו כמו יריות. "צעקתי לצוות שלי, 'כולם על הרצפה, רדו לרצפה", סיפר לסוכנות החדשות AP. 
 
סדג'י אמר כי הוא לחץ על לחצן המצוקה, תפס את אקדחו ורץ אל חזית החנות - אבל הגנבים כבר נמלטו. על פי המשטרה, החשודים הגיעו במכונית גנובה, ועזבו ברכב אחר. 
 
"אנחנו בלב בוורלי הילס. מי חשב שזה יקרה לאור יום?", אמר מנהל החנות, בעוד הצוות מנסה לאמוד את מה שנגנב. "בוורלי הילס אמורה להיות אזור בטוח, אתה אמור להיות מסוגל להסתובב עם כל תכשיט שתרצה".
 
בהצהרה של המשטרה המקומית, נמסר כי המחלקה הוסיפה צוותי אבטחה ברחובות וכי הם נקטו באמצעים נוספים, והתושבים נקראו להיות ערניים ומודעים לסביבתם. 
 
 
0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE