הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
5 מוצרים טבעיים שיעזרו לטפל בבעיות עור נפוצות
העור יבש ומגרד? הפצעונים פוגעים בביטחון העצמי שלכם? הקשקשים בשיער לא חולפים? הנה כמה מוצרים יעילים וטבעיים שיעזרו לכם להיפטר מהתופעה הלא נעימה בלי לקרוע את הכיס או להשתמש בכימיקלים ותרופות שונות

כל מי שסבל או סובל מבעית עור כלשהי יודע שלעיתים מדובר על תופעה לא נעימה, מעצבנת, שלעיתים אף יכולה לפגוע בשגרת החיים. כעת, שהסתיו בפתח, הסיכוי להיתקל בבעיה כזו או אחרת גבוה מהרגיל, ולכן ריכזנו עבורכם כמה בעיות נפוצות במיוחד, ודרכי טיפול אפקטביות וטבעיות. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


שיבולת שועל

אין הרבה דברים שיכולים להציק כמו גרד בעור, אדמומיות או אי נוחות. מסתבר שיש לכולנו במטבח חומר גלם שיכול לעזור. אנחנו כמובן מדברים על שיבולת שועל. כיום, תוכלו למצוא לא מעט מוצרים טבעיים העושים שימוש בחומר גלם זה, בעקבות מחקרים אשר מצאו כי שיבולת שועל מפחיתה משמעותית גרד בעור, ואף תורמת להרגעת הגירוי.

מזונות על

הם הפכו בשנים האחרונות לאחד הטרנדים הפופולריים בתזונה, וכעת הם גולשים גם לתחומים אחרים, ביניהם כמובן תחום הקוסמטיקה. כך למשל תוכלו למצוא מוצרים רבים המבוססים על מזונות על כמו אלוורה, פפאיה, מקדמיה ובננה. המוצרים אלו מכילים רכיבים ממקורות טבעיים בשיעור של עד 98 אחוזים, מה שאמור להבטיח הגנה על העור, גמישות, רכות ומראה זוהר. 

חומה היאלורונית ואומגה 3

העור שלנו נתון לאיומים שונים, למשל, שמש, פציעות, טיפולים קוסמטיים ועוד. החדשות הטובות הן שניתן לשקם את עור הפנים והגוף די בקלות באמצעות חומרים טבעיים ומזינים כמו אומגה 3 ואומגה 6. יותר ויותר מוצרים קומסטיים מכילים לאחרונה הן חומצה היאלורונית והן אומגה 3, אשר משקמים את העור, מרגיעים אותו, ומעניקים לו בוסט של חיים וזוהר.   

חומצה סליצילית 

אקנה היא אחת התופעות הנפוצות ביותר והיא יכולה להופיע בכל גיל. החדשות הטובות הן שסרום או למעשה כל מוצר המכיל חומצות סליצילית יכול לעזור לכם להילחם בעור השמן ובפצעים. חומר זה למעשה מכיל ריכוז גבוה במיוחד של חומרים פעילים היודעים כיצד לשקם את העור ולחדש אותו. בנוסף, חומצה זו מרגיעה אדמומיות.

סרמידים

סרמידים הינם למעשה רכיבים ייחודים הנמצאים באופן טבעי בתור העור שלנו, ומסייעים לשמור על שכבת ההגנה הטבעית שלו. אך עם הזמן, הקיץ, היובש, אותם רכיבים מתקשים ״לתת עבודה״. לכן, כיום ניתן להשיג קרם רגליים עשיר בסרמידים, והוא משקם את העור באזור כף הרגל, מקל על היובש, ומסייע בשיקום שכבת ההגנה של העור. 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE