הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טחינה: כל היתרונות הבריאותיים שכדאי שתכירו
היא נחשבת לאחד הרטבים האהובים והטעימים, אך לא כולם מכירים את היתרונות הרבים שהיא מביאה עימה. בדיוק בגלל זה ריכזנו עבורכם את מיטב היתרונות הבריאותיים של הטחינה, שיגרמו לכם להוסיף אותה לתפריט היומי שלכם

היא נמצאת כמעט בכל מטבח בעולם, בכל מסעדה, ובכל מזווה. נראה כי כל העולם אוהב טחינה, ובצדק. היא טעימה, מושלמת לצד כל תבשיל, סלט, או סתם פרוסת לחם. אפשר להכין באמצעותה עוגות, לחם ועוגיות, אך כמה ממכם מכירים את היתרונות הבריאותיים שלה? 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הרבה מעבר לטעם: הסגולות מאחורי הטחינה  

כאמור, טחינה נחשבת לשומן איכותי, והיא מכילה כמויות אדירות של סידן, ברזל, ועוד. הנה כמה יתרונות בריאותיים מרכזיים של המטבל האהוב: 

מניעת דלקות

זרעי השומשום הינם נוגדי דלקות איכותיים. בזכות מבנה השומנים הטובים והרכב הססמין בשומשום, הטחינה מסייעת למנוע ולהילחם בדלקות.

מורידה לחץ הדם

השומשום עשיר בנוגדי חמצון ובוויטמין E, המסייעים למניעת חסימות בעורקים, וכתוצאה הם שומרים על לחץ דם תקין. גם תכולת המגנזיום הגבוהה הקיימת בטחינה נמצאה כמסייעת בהורדת לחץ דם.

מונעת ומעכבת סרטן

השומשום, ממנו עשויה הטחינה מכיל  ססמין - חומר בעל השפעה פיטו־אסטרוגנית, אשר נמצא כבעל פוטנציאל מניעתי ומעכב התרבות של מספר סוגים של תאים סרטניים – כולל לוקמיה, מיאלומה, מעי גס, ערמונית, שד, ריאות ולבלב.

לסיכום: מומלץ להוסיף כף טחינה מלאה לכל ארוחה שלכם, או לפזר זרעי שומשום. חשוב לדעת כי קיימים שני סוגים של טחינה:

1. טחינה רגילה (לבנה)- טחינה העשויה משומשום לבן

2. טחינה משומשום מלא- טחינה שמכילה שומשום שלא קולף (הסוג המומלץ יותר)



0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE