הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הרצח המצמרר בקליפורניה: האם שרצחה את שלושת ילדיה התאשפזה כמה שעות לפני שגופותיהם אותרו
פרטים נוספים נחשפים על הפרשה המחרידה, כאשר שכנים של אנג'לה פלורס בת ה-38 מספרים כי שעות לפני התקרית היא התנהגה בצורה מוזרה - עד כדי שהם התקשרו לדווח לרשויות

הרשויות בלוס אנג'לס גילו את גופתם של שלושת הילדים בבית בעמק סן פרננדו, שבעה שעות לאחר שפרמדיקים הגיעו למקום כדי לאשפז את אמם החשודה ברצח, בגלל שהתנהגה בצורה מוזרה. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

אנג'לה פלורס בת ה-38 מואשמת בשלושה סעיפי רצח בגין מותם של נטלי בת ה-12, קווין בן ה-10 ונתן בן ה-8. כך דווח ב'לוס אנג'לס טיימס', שציין כי היא מוחזקת בערבות של 6 מיליון דולר. 

בחקירתה, פלורס טענה כי היא האמינה שבתוך הילדים שלה היו שדים, ותקפה את השלושה כי היא חשבה שזו הדרך לגרש את הרוחות הרעות. היא הודתה שהיא הרגה אותם בעזרת בנה הנוסף בן ה-16.

ביום רביעי, התובעים במחוז האשימו את בן ה-16 ברצח אחד משלושת מקרי המוות.

השכנים סיפרו למשטרה שבשעות הערב ביום שבת, כמה שעות לפני התגלית המחרידה, הם ראו את פלורס מחזיקה תנ"ך ומדליקה נרות בחצר ליד הבית, והתקשרו לרשויות כדי לדווח על ההתנהגות המוזרה. קצת אחרי חצות הגיעו גורמים רפואיים, ולקחו את האם לבית החולים. רק שבעה שעות לאחר מכן, גופות הילדים נמצאו בתוך הבית.

משרד חוקי המוות של מחוז לוס אנג'לס טרם קבע כיצד ומתי מתו שלושת הילדים.

 

(צילום: AP)

 

פריסילה קנאלס, שגרה שני בתים מפלורס, סיפרה שהיא שמעה את האם ביום שבת בסביבות השעה 22:30 צועקת: "המשפחה שלי מתעללת בי!". אז, היא ראתה את בת ה-38 צועדת לחצר של השכן, פותחת תנ"ך ומדליקה נרות. 

כאשר פרמדיקים הגיעו למקום בעקבות הדיווחים של השכנים, סיפרה קנאלס, פלורס הושכבה ונקשרה לאלונקה, ואז ניסתה להשתחרר בצעקות: "איפה התנ"ך שלי?".

פלורס היא אם לשבעה, כאשר שלושה מילדיה גרים עם אביהם, ג'ייקוב, מחוץ למדינה. בראיון עם 'אל איי טיימס' הוא סיפר כי כמעט שבוע לפני התקרית המחרידה היא התקשרה אליו, ודיברה באופן מוזר.

"היא סיפרה לי את כל הדברים האלה על אלוהים. היא נשמעה לא בסדר. אני לא ממש יודע מה קרה", סיפר. השניים נישאו בשנת 2001 והתגרשו שש שנים לאחר מכן.

"כשהיא התקשרה אלי, היו לי ספקות. היא לא הייתה ממש דתייה לפני כן. אבל אז היא דיברה על מוות. הראש שלי חשב על כל כך הרבה דברים, אבל מעולם לא על משהו כזה", המשיך ג'ייקוב. "לא ידעתי מה המצב שלה".

המעורבות של בנה בן ה-16 ברצח, מטרידה רבים מגורמי אכיפת החוק ונחשבת כ"נדירה מאוד". 

ד"ר פיליפ ג'יי רזניק, פסיכולוג משפטי שבדק כ-80 מקרים בהם נשים הרגו את ילדיהן, אמר כי למרות שיש מקרים רבים של הורים שמצבעים יחד רצח והתאבדות - "מעורבות של ילד היא תופעה נוספת". 

 

90% לא
10% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE