הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לקראת הקיץ הכירו: זה המקום בו תשרפו יותר קלוריות
מזג האוויר מאפשר לצאת החוצה, לטייל, וגם להתאמן בחוץ ובחוף הים בפרט. מסתבר כי לאימונים בחוף יש כמה יתרונות מפתיעים ומהותיים, אך גם חשוב לדעת כיצד לעשות זאת. מזל שאנחנו כאן - ריכזנו עבורכם את רשימת היתרונות, ואת הטיפים החשובים שיהפכו את האימון שלכם בטיחותי, יעיל וכיפי

הקור פינה את מקומו לשמש, וכבר אפשר לצאת לטייל בכיף ואפילו לבקר בחוף הים. זו גם הזדמנות נהדרת לזנוח את חדר הכושר או הסטודיו, ולצאת החוצה. להתאמן בחוף הים זו לא רק חוויה מהנה, מרגיעה, וכיפית, היא גם כוללת נוף עוצר נשימה, וכמה יתרונות רציניים. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מה למשל?

יותר קלוריות בפחות זמן: אימון בחוף הים שורף יותר קלוריות בזמן קצר יותר, כך שאתם יוכלים להשקיע פחות בהשוואה לחדר הכושר, ועדיין לשרוף יותר שומנים.

יציבות: אימון על חוף הים משפר במהירות וביעילות שיא את האיזון והיציבות

בוסט לנפש: האימון מול הים נבדק והוכח כמרגיע ונעים יותר, כך שאחרי האימון סביר להניח שתרגישו אפילו יותר נינוחים ומאושרים בהשוואה לאימון שגרתי בסטודיו או בחדר הכושר. 

ויטמין D

בעל השפעות על יכולת ההתאוששות של הגוף לאחר פעילות ספורטיבית ובחוף הים ניתן להגיע לכמות הנדרשת בקלות. עם זאת, חשוב מאוד להימרח בקרב הגנה, להימנע מחשיפת יתר, ולשתות הרבה מים.

הנה כמה טיפים לאימון נכון בחוף הים: 

משטח עבודה

כשמתחילים אימון בים יש לתת התייחסות למשטח בו נקיים את הפעילות. חול הים משמש כבולם זעזועים ומרכך את המגע של הרגל עם הקרקע. מה ששומר על הברכיים והגב. עם זאת, החול מקשה על הפעילות יותר מאשר משטח רגיל מה שמצריך מאיתנו יותר מאמץ. 

הרבה מעבר לריצה
נראה כי רוב האנשים משתמשים בחוף הים כמסלול ריצה, אך אפשר לעשות במקום עוד המון רבים. למשל, ניתן לקיים אימון אינטרוולים, אימון כח בעזרת משקל גוף, יוגה, פילאטיס, ועוד. חשוב לדעת כי שרירי הליבה עובדים שעות נוספות בים בנוסף לכל השרירים המייצבים האחרים. 

יחפים או לא?
רבים מתלבטים בסוגייה זו. חשוב לדעת כי אין תשובה נכונה או לא נכונה, כל אחד ומה שמתאים ונוח לו. מי שמחליט לקיים ריצה יחף על החול, יזכה ביתרונות של שיווי משקל יותר מאוזן. בנוסף, ריצה על החול פועלת בעיקר על השרירים המייצבים ומחזקת אותם. עם זאת, צריך לקחת בחשבון את עניין הבטיחות - בחופים מסוימים תוכלו למצוא פסולת שונה העלולה לגרום לנזקים ופציעות.  

חום ושמש
במקרה של חום כבד מומלץ להימנע באימון בחוץ ובחוף הים בפרט. כמו כן, רצוי להתחשב בשעות האימון, כלומר להעדיף אימון או מוקדם בבוקר, או לקראת הערב, כאשר השמש לא חזקה מדי. חשוב לזכור כי במהלך אימון בחוץ, בימי הקיץ, הגוף מאבד הרבה נוזלים, ולכן יש לשתות הרבה לאחר האימון. כמה? עד חמש כוסות לפני האימון, על מנת לא להרגיש כבדים מדי, ואחרי כחצי ליטר לפחות כחצי שעה אחרי האימון.

אז איזה פעילויות ניתן לעשות בחוף הים?

יוגה

פילאטיס

שכיבות שמיכה

סקוואטים

מתח

הליכה, ריצה

ועוד 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE