הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פלורידה שוב שוברת שיאים - ואף עוקפת את ניו יורק בפער
מדינת השמש הזורחת קובעת שיא חדש בשוק התיירות הבינלאומי, כאשר הקודם נקבע בשנת 2011 על ידי ניו יורק. המושל דה-סנטיס: "אנחנו מאוד גאים בכך"

פלורידה שברה את השיא של המדינה עם הנתח הגבוה ביותר בתיירות בינלאומית בשנת 2021, והאפילה על השיא הקודם שקבעה ניו יורק עוד בשנת 2011. זאת, ימים ספורים לאחר שפורסם פרטנית כי התיירות במדינת השמש הזורחת התאוששה לחלוטין.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: Shutterstock)

 

בערך 45 אחוזים מכלל התיירים מרחבי העולם שהגיעו לארצות הברית בשנה שעברה, הגיעו למדינת השמש הזורחת. כך הכריז בגאווה המושל הרפובליקני רון דה-סנטיס. לדבריו, המספר המרשים רמס את השי הקודם של 34%, שנקבע על ידי ניו יורק לפני 11 שנים.

"הנוסעים הזרים האלה, לאן הם הולכים?", אמר דה-סנטיס במסיבת העיתונאים. "הם רוצים לבוא ולנפוש בפלורידה, ואנחנו מאוד גאים בכך". 

דה-סנטיס, שהוא מועמד רפובליקני פוטנציאלי לנשיאות ארה"ב, ציין כי ניו יורק נמצאת במקום השני ברשימה בתיירות בינלאומית - אך בפער גדול. "אנחנו עכשיו יותר מ-20 נקודות יותר מהמדינה מספר שתיים לשנת 2021 - שזו ניו יורק, עם 22%", אמר.

המושל הרפובליקני ייחס את הזינוק העצום בתיירות בפלורידה להיעדר הגבלות קורונה שדיכאו את התיירות ברחבי ארה"ב ובעולם בכלל. 

 

(צילום: Getty Images)

 

"אחת הסיבות שהצלחנו כל כך טוב, היא בגלל שאנשים יכולים לבוא לכאן וללכת לאן שהם רוצים, ולעשות מה שהם רוצים", אמר. "אתם לא תהיו מודרים ממסעדה בגלל מסמכים רפואיים".

כאמור, מקודם יותר השבוע הרשויות בפלורידה הודיעו בגאווה כי מגזר התיירות במדינה התאושש לחלוטין, ואף רשם צמיחה בהשוואה לנתונים טרום המגפה. 

על פי הנתונים כמעט 36 מיליון מבקרים, מארה"ב ומרחבי העולם, הגיעו לטייל במדינת השמש ברבעון הראשון של השנה - כאשר מדובר ב-1.3% יותר מאשר במהלך אותה תקופה בשנת 2019, עוד לפני שהמגפה התפשטה. 

אם משווים למספרים שנרשמו בשנה שעברה, שלא במפתיע, מספר המבקרים מינואר ועד חודש מרץ היה גבוה ב-39.6%. כאשר מסתכלים בהשוואה לחודשים הראשונים של 2020, הנתונים של שנת 2022 גבוהים ב-19.29 אחוזים.

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE