הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ראיון עם התוקף של דייב שאפל: "רציתי שידע שזו לא בדיחה"
אייזיאה לי בן ה-23, שהסתער על הקומיקאי בזמן שהופיע על הבמה, סיפר כי המניע שלו היו הבדיחות על קהילת הלהט"ב וחסרי הבית שעוררו בו טריגרים. "שישקול את החומר שלו"

הצעיר מלוס אנג'לס שהואשם בתקיפתו של דייב שאפל על הבמה, אמר שהמניע שלו הוא הבדיחות של הקומיקאי על קהילת הלהט"ב וחסרי הבית - והתעקש שהוא מעולם לא רצה לפגוע בסטנדאפיסט. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

בראיון בלעדי מבית הכלא, אייזיאה לי אמר ל'פוסט' ששאפל צריך להיות יותר "רגיש" כשזה מגיע לבדיחות שהוא מספר. 

"אני מזדהה כביסקסואל… ורציתי שהוא ידע שמה שהוא אומר יוצר טריגר", אמר לי, שנמצא במתקן הכליאה של מגדלי התאומים בלוס אנג'לס. "רציתי שהוא ידע בפעם הבאה, שהוא קודם כל צריך לשקול את החומר שלו כי זה יכול להשפיע על אנשים".

לי אמר שהוא הגיע למופע של שאפל וציפה ל"בילוי טוב", כחלק צילומים לתכנית של 'נטפליקס'. אך הכעס צמח בתוכו כאשר שמע את הקומיקאי מתלוצץ על המחלוקות הקודמות שלו עם קהילת הלהט"ב, כמו גם על חסרי בית. "אני גם אבא יחיד, והבן שלי בן חמש", אמר בן ה-23, שבשלב מסוים היה חסר בית בעצמו. "זה מאבק, ורציתי שדייב שאפל ידע שזו לא בדיחה".

לדבריו, נקודת השבירה שלו הגיעה כאשר קומיקאי אחר בהרכב של התוכנית אמר בדיחה גסה על פדופילים - שעבור בן ה-23 העלה זיכרונות מהטרדה מינית שעבר כנער. הוא סיפר ל'פוסט' שבגיל 17 הוא הוטרד בזמן שהיה בטיפול של המחלקה לשירותי הילד והמשפחה בלוס אנג'לס.

לאחר שלי התנפל על שאפל מול הקהל ההמום ונעצר, אירוע שנתפס בעדשת המצלמה, שאפל התבדח ואמר: "זה היה אדם טרנס". על בן ה-23 נמצא אקדח דמה ממנו נשלף סכין, אך לי טען כי הוא לא שלף את הנשק בזמן שהסתער על הבמה.

 

 

המאבטחים, כאמור, השתלטו על האב הצעיר והשאירו אותו עם יד שבורה ופנסים כחולים בעיניו. לי התלונן על האופן שבו אנשי האבטחה טיפלו בו, ואמר: "ירקו עליי כאילו כמעט בכוונה".

כאשר נשאל על ידי המראיין לגבי הדיווחים שהוא סובל מבעיות נפשיות, לי טען כי זה "שגוי" ו"לא מדויק". עם זאת, עורך דינו אמר מוקדם יותר כי בן ה-23 נמצא בטיפול בבריאות הנפש. 

ובכל זאת, הוא אמר שהוא לא מתחרט על מה שקרה, כי הוא ראה בכך הזדמנות לדבר על חסרי בית, על זכויות להט"ב והתעללות מינית בילדים - נושאים שלעיתים רבות משמשים כחומר לקומיקאים. 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE