הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
צפו: "לא עדיף להפיל תינוק מאשר שיחיה בצמצום"? שפל חדש ב-CNN כשמנחת הערוץ הציעה להפיל ילדים בשל מחסור בכסף
ערוץ החדשות השמאלי קיצוני הסובל משפל רייטינג מאז נכנס ג'ו ביידן לבית הלבן הצליח לשבור את כל השיאים עם הערה נבזית במיוחד של המגישה דנה בש, צפו והיווכחו בעצמכם

אושיית ומנחת ערוץ החדשות CNN, דנה בש, הציעה שלהורים עניים עדיף להפיל את ילדיהם במקום לחיות בעוני.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


במהלך ראיון עם מושל ארקנסו אסא האצ'ינסון בתכנית "מצב האיחוד" ביום ראשון, בש תקפה את החלטת המושל לחתום על איסור כמעט מוחלט על הפלות עם מעט מאוד יוצאים מן הכלל.

"לחוק הזה יש רק חריגים הנוגעים לחיי האם. אז, אני רק רוצה להיות ברורה. אם רו נגד ווייד יתהפך, אף אישה, אלא אם כן חייה בסכנה, לא תוכל לבצע הפלה בארקנסו?" שאלה בש שהמשיכה והעלתה את התרחישים הנדירים ביותר של אונס וגילוי עריות, המהווים כ-0.5% מההפלות במדינה.

"למה ילדה בת 11 או 12 שנכנסה להריון מאביה או דודה או מבן משפחה אחר תיאלץ לשאת את הילד הזה ללידה?" שאלה בש.

האצ'ינסון השיב שלמרות שהוא חתם על איסור ההפלה בחוק, הוא תומך בחריגים נדירים להפלה עבור "חיי האם ואונס וגילוי עריות", ואמר שאם בית המשפט העליון יבטל את Roe v Wede, החריגים הללו ייחשבו מבחינתו.

אך זה לא הספיק למנחה אשר לאחר מכן עברה לקו אפל ביותר של שאלות, והציעה כי במקום זאת יש להפיל ילדים שנולדו למשקי בית עניים.

"ארקנסו כבר נאבקת לתמוך בילדים פגיעים. כמעט אחד מכל ארבעה ילדים בארקנסו חי בעוני", טענה בש.

"יותר מ-4,600 ילדים כבר נמצאים במערכת האומנה העמוסה מדי של המדינה שלך. האם אתה באמת חושב שמדינתך מוכנה להגן ולטפל בילדים נוספים אם הפלה אכן תהפוך לבלתי חוקית שם?"

דבריה של בש המצביעים על כך שעדיף לילדים עניים למות מאשר לחיות מדגישים את המחשבה של השמאל הקיצוני שהריון וגידול ילדים הם נטל ולא ברכה.

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE