הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הלכה רחוק: הנציגה הרפובליקנית שמאמינה כי "אנשים סטרייטים ייכחדו בקרוב"
מרג'ורי טיילור גרין יצאה שוב במתקפה נגד קהילת הלהט"ב, והביעה את החשש שלה מכך שבעוד כמה דורות בודדים "כולם יהיו הומוסקסואלים או טרנסים"

הנציגה הרפובליקנית מג'ורג'יה, מרג'ורי טיילור גרין, נוהגת להתבטא בצורה קיצונית ודבריה הופכים לרוב לוויראלים ברשת. וכך גם הפעם.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: Getty Images)

 

גרין, שזכתה בשבוע שעבר בפריימריז, שידרה את התוכנית שלה במדיה החברתית: MTG:Live, במהלכה טענה כי בקרוב, אנשים הטרוסקסואלים ייכחדו. 

"הם רק רוצים שתחשבו שפתאום כל האוכלוסייה הופכת בהתמדה להומואים או טרנסים", אמרה הנציגה. "פשוט, דור אחר דור. בטוח בעוד ארבעה או חמישה דורות, אף אחד כבר לא יהיה סטרייט. כולם יהיו הומוסקסואלים או טרנסים, או לא מתאימים או לא משנה מה מתוך הרשימה של 50 או 60 אפשרויות שונות".

גרין מתחה כבר ביקורת על אנשים טרנסים וא-בינאריים, ובמקרים אחדים אף אמרה כי שימוש באלימות הוא "בדיוק הדרך בה אנחנו צריכים להתייצב" נגדם בחברה.

 

 

כאמור, הרפובליקנית יודעת איך לייצר רעש. ביום שני האחרון היא אמרה גם כי "הממשלה לגמרי רוצה לעקוב אחרי כל חלק בחייך. היא רוצה לדעת מתי אתה אוכל, אם אתה אוכל צ'יזבורגר, שזה רע מאוד כי ביל גייטס רוצה שתאכל את הבשר המזויף שלו". 

שמו של מייסד מיקרוסופט עלה פעמים רבות בשפתיה של גרין, כאשר רק לפני כעשרה ימים היא קישרה את התפרצות אבעבועות הקופים למיליארדר. "ביל גייטס מודאג מאוד מאבעבועות הקופים כי זה משהו, כנראה, שהוא יכול להרוויח ממנו הרבה כסף. הוא, ושאר החברים שלו, אתם יודעים, כל התורמים הדמוקרטים".

היא ציינה כי ממשלת ארצות הברית רכשה לאחרונה אספה של חיסונים נגד אבעבועות שחורות, שיכולות לשמש גם נגד אבעבועות קופים. על פי 'ניוזוויק', הממשלה אכן מימשה מוקדם יותר השבוע אופציה על חוזה קיים לרכישת חיסונים בשווי 119 מיליון דולר. עם זאת, דובר משרד הבריאות ושירותי האנוש, אמר ל'אקסיוס' ביום שישי כי הרכישה "לא קשורה לאירועים ספציפיים", ובמקום זאת מדובר "בחלק ממאמץ סטנדרטי ומתמשך של מוכנות" להגיב "למצב חירום פוטנציאלי של אבעבועות שחורות".

גרין המשיכה להתעקש כי גייטס "רוצה שכולם תזריקו" את החיסון החדש מכיוון ש"הקורונה הזדקנה", והציבור "סיים עם משחק החיסונים" בהקשר למגפה הנוכחית. היא הזהירה שהתקשורת ו"הם" ינסו "להפחיד" את הציבור עם תמונות של "ילדים עם אבעבועות קופים על פניהם".

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE