הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לא מוכנים לוותר על המזגן? הנה 5 סוגי ספורט שלא יגרמו לכם להזיע
החום הכבד כבר כאן, ואם כמו רבים, גם אתם לא יכולים לשאת את המחשבה להתרחק מהמזגן ולצאת החוצה, הגיע הזמן שתכירו כמה סוגי פעילות גופנית שלא רק שלא תזיעו בה, אלא גם ממש תהנו

כאשר החודשים החמים מגיעים, המחשבה על לצאת החוצה לחום הכבד הופכת יותר ויותר מאיימת, בטח כאשר מדובר על יציאה למטרת ספורט. לכן, רבים בוחרים להישאר בבית, עם המזגן הצונן. אך חשוב לא לזנוח את הבריאות שלנו גם בימים החמים. הנה חמישה סוגים שונים של ספורט שתוכלו לעשות גם בקיץ. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

שחייה

אחד מענפי הספורט הנעימים ביותר בחודשי הקיץ, השחייה מאתגרת את הגוף ומתאימה לאנשים מכל הגילאים ובכל סוגי המשקל. התנגדות המים גורמת למאמץ שרירי שאינו מורגש כמו בריצה או ברכיבה אך היא ללא ספק גורמת לחיזוק השרירים, גמישותם והעלאת סיבולת לב ריאה. למעשה, השחייה עובדת על כל שריר בגוף ותורמת לשמירה על משקל תקין.

סאפ
באימון סאפ מאמצים את שרירי הליבה בעוצמה, והוא מאתגר את הגוף יותר בהתאם לזרימת הגלים בים. כמו כן, הוא יכול להחליף אימון פילאטיס או יוגה בזכות המאמץ הרב על שרירי הליבה. כיום תוכלו למצוא שיעורי סאפ בים ולקפוץ למים, להתרענן והכי חשוב, לא להזיע. 

אימון חשמלי

אימון הפולסים החשמלי הינו אימון שמבטיח בזמן קצר להגיע לתוצאות מרשימות ללא זיעה מרובה. האימון נמשך 20 דקות בלבד, ובו תתבקשו מהמאמן לבצע תרגילים שונים, כאשר בזמן שתפעילו את השרירים שלכם בצורה מאוד עדינה, המאמן יחשמל אתכם לטובת גירוי והתכווצות שרירים גבוהה יותר . באימון יש ללבוש חליפת אימונים מיוחדת, אותה ירטיב המאמן במים כדי שתהיו מוליכים עוד יותר. 

פילאטיס
פילאטיס רצפה או מכשירים נחשבים לשיעורים שלא מזיעים בהם יותר מדי, ובנוסף הם מתקיימים במזגן, כך שאם אתם מחפשים פעילות גופנית שלא תגרום לכם להזיע למוות, זה לגמרי הדבר עבורכם - פעילות שעובדת על שרירי הליבה, גמישות, הארכה, חיזוק, דיוק ונשימה, ללא זיעה.

גלישה

בים בטוח שלא תרגישו את הזיעה, אבל המאמץ בהחלט ניכר. בגלישה מחזקים את כל הגוף גם ברמה האירובית וגם ברמה האנאירובית, במילים אחרות, תשפרו את פעילות הלב וגם את מערכת השלד והשרירים. הגלישה משפרת שיווי משקל, תורמת לניקוי רעלים ומחזקת את מערכת החיסון. 



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE