הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הילרי: "אסור לדמוקרטים להפוך את הטרנסג'נדרים לנושא מרכזי"
למול טירוף המגדר האוחז בפוליטיקה, בתרבות ובעולם התאגידי של אמריקה כמו גם במערכת החינוך, שרת החוץ והמועמדת לשעבר לנשיאות, משמיעה קול אחר וברור ומזהירה את המפלגה הדמוקרטית

המועמדת לנשיאות לשעבר, הילרי קלינטון, הזהירה את הדמוקרטים מפני הפיכת הטרנסג'נדריזם לסוגיית יסוד, והמליצה להם להתמקד במקום זאת בניצחון בבחירות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בשיחה עם ה-Financial Times ביום שישי האחרון, הילרי קלינטון נתנה תשובה די לא 'ערה' כשנשאלה עד כמה הדמוקרטים צריכים להתמקד בנושאי טרנסג'נדריזם. "נראה שהדמוקרטים יוצאים מגדרם כדי להפסיד בבחירות על ידי העלאת מטרות אקטיביסטיות, בעיקר הוויכוח על הטרנסג'נדרים, שרלוונטיים רק למיעוט קטן. מה הגיוני לתאר את ג'יי קיי רולינג כפשיסטית?" שאל הכתב. הילרי קלינטון אמרה שהזכייה בבחירות הבאות היא חשובה מדי כדי להסתובב מהצד בנושאים שכאלה.

"אנחנו עומדים על סף אובדן הדמוקרטיה שלנו וכל מה שלכולם אכפת ממנו יוצא מהחלון", אמרה קלינטון.

"תראה, הדבר הכי חשוב זה לנצח בבחירות הבאות. האלטרנטיבה כל כך מפחידה שכל מה שלא עוזר לך לנצח לא צריך להיות בראש סדר העדיפויות".

כפי שצוין על ידי פוקס ניוז, הזהירות של קלינטון מפני פוליטיקת השמאל הקיצוני כבר בסוף 2021 כשייעצה לדמוקרטים לשקול באמת אילו נושאים מנצחים בבחירות.

"אני חושבת שזה הזמן לחשיבה זהירה על מה מנצח בחירות, ולא רק במחוזות כחולים עמוקים שבהם דמוקרט ודמוקרט-ליברלי, או מה שנקרא דמוקרט פרוגרסיבי, הולכים לנצח", אמרה קלינטון.

"אני מבינה למה אנשים רוצים להתווכח על סדרי העדיפויות שלהם. זה מה שהם מאמינים שהם נבחרו לעשות".

"אני מתכוונת לנהל ויכוחים נמרצים. אני חושבת שזה טוב, וזה נותן לאנשים הזדמנות להיות חלק מתהליך", הוסיפה.

"אבל, בסופו של יום, זה לא אומר כלום אם אין לנו קונגרס שיבצע דברים ואין לנו בית לבן שנוכל לסמוך עליו שיהיה שפוי ומפוכח ויציב ופרודוקטיבי”.

הילרי קלינטון היא לא הדמוקרטית הבולטת היחידה שמזהירה מפני ריצה על מצע של קיצוניות ערה.

בשנה שעברה, כשהרפובליקני גלן יאנגקין ניצח במרוץ למשרת מושל וירג'יניה, האסטרטג הדמוקרטי ג'יימס קרוויל האשים את התוצאה ב"עוררות מטופשת".

"[מה] שהשתבש זו רק עוררות מטופשת", אמר קרוויל.

"אל תסתכל רק על וירג'יניה וניו ג'רזי. תסתכל על לונג איילנד, תראה את באפלו, תראה את מיניאפוליס, אפילו תראה את סיאטל, וושינגטון. זאת אומרת, הטירוף הזה של 'לפרק את המשטרה', להוריד את שמו של אברהם לינקולן מבתי הספר. אני מתכוון לזה - אנשים רואים את זה."

ההערות של קרוויל עוררו תגובה חריפה מצד דמוקרטים שמאלנים כמו הנציגה אלכסנדריה אוקסיו-קורטז (D-NY), שאמרה שדמוקרטים המאמינים ב"בעיה ערה" יפגעו בסיכויים שלהם להיבחר מחדש מכיוון שהם "מסתמכים על אי-צדק גזעני, וסוגיית זכויות ההצבעה".

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE