הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חברה פרטית מציעה ללקוחות הזדמנות להחזיר אותם לחיים לאחר המוות באמצעות הקפאה קריוגנית
הטכנולוגיה שטרם הוכחה נוסתה בעבר במערב התיכון של ארצות-הברית אך טרם הוכיחה את עצמה, ועתה נראה כי גם באוסטרליה הרחוקה הטכנולוגיה הולכת להתמסד - ומה המחיר? קרוב לחצי מיליון שקלים, אך מומחים וגם אנשי החברה טוענים - 'אין ערובות אין הבטחות'

אלו המבקשים להקפיא את גופם בתקווה לחזור לחיים מתישהו בעתיד יצטרכו לשלם כ-150,000 דולר.

חברה אוסטרלית מציעה למי שיכול להרשות זאת לעצמו הזדמנות לשמר את גופותו ולאחר מכן להחיותה בעתיד - בתנאי, כמובן, שהטכנולוגיה המעורבת עובדת כמתוכנן, ויש לומר בתנאי שלמישהו באמת יהיה את האינטרס לעשות את זה בעתיד, או שקרובי משפחתו ידאגו לכך...

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לפי הדיילי מייל, גופותיהם של משתתפי המיזם יהיו עטופים בחנקן נוזלי בטמפרטורה של כמינוס 196 מעלות צלזיוס, כדי להישמר עד שהטכנולוגיה הרפואית תהיה מתקדמת מספיק כדי להחיותם.

הארגון ללא מטרות רווח שמאחורי התוכנית הזו נקרא Southern Cryonics והמטה שלו ממוקם בסידני, בעוד שהמתקן הקריוגני עצמו מוקם בהולברוק, ניו סאות' ויילס.

ל-Southern Cryonics יש כבר 40 מקומות למילוי בשלב הראשון של הפרויקט, כך מציינים בכלי התקשורת, ומוסיפים כי החברה מתכננת לבנות 600 מקומות נוספים עם בניית מתקן האחסון הנוסף.

מי שירצה להשתתף במיזם הזה יצטרך לשלם 150,000 דולר כל אחד.

בעוד שהחברה כנראה מקווה שבשלב מסוים בעתיד, הטכנולוגיה הרפואית תהיה מסוגלת לתקן את הנזק שנגרם לגוף האדם על ידי הזדקנות ומחלות, כלי התקשורת מציין כי אין "ערבויות או החזרים".

כמו כן, קריוביולוגית בבית החולים הכללי של מסצ'וסטס בשם שאנון טסייר אמרה כי "אין שום דרך עכשווית, שום דרך מדעית מוכחת, להקפיא למעשה אדם שלם לטמפרטורה זו מבלי להרוס לחלוטין את הרקמות".

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE