הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פלורידה: עשרות צעירים פרצו לבית בשווי 8 מיליון דולר - והתפרעו
בני הנוער נכנסו ללא אישור לאחוזה ושתו אלכוהול, לקחו בגדים מהארון וערכו תחרות אגרוף - ונמלטו במהירות כאשר המשטרה הגיעה. "מלבד הנזק שנגרם - לתחושה הזאת אין מחיר"

עשרות בני נוער פרצו לבית בפלורידה השווה 8 מיליון דולר, ערכו שם מסיבה פרועה ופרסמו סרטונים ברשתות החברתיות כיצד הם מחריבים את הבית. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

משרד השריף של מחוז וולטון סיפר כי הכוחות הוזעקו ביום שבת לבית ברחוב בלקווטר, ליד סיסייד, בגין תלונה על רעש חריג.

עם הגעת השוטרים, רוב הצעירים עזבו את הבית - אבל סרטונים שהופצו בסנאפצ'אט, אינסטגרם ורשתות מדיה חברתיות אחרות, חשפו בפני רשויות החוק כיצד החוגגים ערכו תחרויות אגרוף בתוך האחוזה, הפעילו מוזיקה בווליום חזק ושתו אלכוהול.

"מסיבת בית כזו היא בניגוד לחוק", כתב משרד השריף המקומי בפוסט בפייסבוק ובטוויטר שפרסם ביום שני, ושיתף סרטונים של האירוע. "אבל מסיבת בית שאתה פורץ אליו - זה כבר משהו אחר".

 

 

הרשויות סיפרו כי לבעלי הבית לא היה שום קשר לצעירים שפרצו לאחוזה, כך שבטח לא נתנו הסכמה לערוך מסיבה.

"חוץ מהנזק שנגרם והחפצים שנגנבו, זו הפרה מוחלטת לתוך בית של מישהו שאי אפשר לשים עליה מחיר. לתחושה שמישהו נכנס לארון שלך, לבש את הבגדים שלך והשתמש בחדר האמבטיה שלך - אין סכום", נכתב בפוסט של משרד השריף. "במיוחד במקום בו אתה אמור להרגיש בטוח".

התמונות והסרטונים מראים צעירים רבים צוהלים עם משקאות ביד, ותמונה אחרת הראתה צעיר מצלם סלפי כאשר הוא עונד טבעות שמצא בבית. כמו כן, סרטון מראה את הצעירים מעודדים את משחק האגרוף כאשר שני גברים צעירים מכים אחד את השני. 

משרד השריף קרא לצעירים שלקחו חלק בפריצה ולאחרים המזהים את אותם חשודים, לפנות לרשויות ולהזדהות. "אם היית שם, מכיר מישהו שהיה שם, הוזמנת, יודע מי הפיץ את העלון למסיבה (כן, גם את זה אנחנו יודעים), אתה מתבקש להתייצב. עשה לעצמך טובה ותודיע לנו. בוא נקי, ותן לנו את המידע שאנחנו צריכים".

 

20% לא
80% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE