הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תקרית של אחד למיליון: אישה ושני כלביה נהרגו מפגיעת ברק בלוס אנג'לס
מזג אוויר קשה הכה ברחבי דרום קליפורניה, והביא לתוצאה טרגית כאשר פגע בתושבת האזור בשנות ה-50 לחייה ושני החיות מחמד שלה, שטיילו בשעות הבוקר באזור נהר סן גבריאל

אישה ושני הכלבים שלה נהרגו מפגיעת ברק ביום רביעי בבוקר בפיקו ריברה, כאשר סופת ברקים פקדה את דרום קליפורניה וגררה סגירה זמנית של החופים והגברת כוננות מפני שריפות שיכולות לפרוץ כתוצאה מפגיעת ברק יבש.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: לוס אנג'לס טיימס)

 

האישה, ככל הנראה בשנות ה-50 לחייה, והכלבים שלה נהרגו בעודם הולכים על שביל לאורך נהר סן גבריאל קצת לפני השעה 9:00 בבוקר, כאשר מזג האוויר הקשה עבר לדרום מזרח לוס אנג'לס. כך אמר סרג'נט המחוז, פטריק מורי. 

"פתאום התחילו רעמים וברקים", אמר מורי והתייחס למותם המצער של האישה והכלבים: "יש סיכוי של אחד למיליון שדבר כזה יקרה".

מורגן ארטאגה, ממחלקת השריף, אמר: "היו סימנים על הרצפה שהצביעו על כך שאיזושהי ישות חזקה אכן פגעה באספלט. ברור שזה אירוע נדיר מאוד, אבל כאשר מזג האוויר די בלתי צפוי, אנחנו תמיד מזהירים להישאר תחת מחסה איפה שאתם יודעים שזה בטוח, עד שמזג האוויר יתייצב".

גורמים רשמיים לא פרסמו פרטים מזהים על ההרוגה, אך סיפרו כי עובר אורח הזעיק את הרשויות לאחר שהבחין באישה ובכלבים, אך צוותי ההצלה לא הצליחו להחיות אותה.

 

(צילום: לוס אנג'לס טיימס)

 

מותה של האישה הוא הראשון שנרשם במדינה מתחילת השנה, כך לפי המועצה לבטיחות מברקים. פגיעות ישירות הן כאמור נדירות למדי, ועדיין בעשרות האחרון הן התרחשו בין 11 ל-40 פעמים בשנה. 

שירות מזג האוויר הלאומי פרסם אזהרות מזג אוויר מיוחדות ליום רביעי בבוקר ולשעות אחר הצהריים עבור כמה אזורים, וביקש לנקוט משנה זהירות ולחפש מחסה כאשר הסערה מתחילה. הסופה הורגשה בצפון ובמזרח לוס אנג'לס, ובעיקר במחוז אורנג' - שם ניופורט ביץ' נסגר באופן זמני, ומרכז מחוז ונטורה, שם כבאים הוזעקו ללפחות שתי שריפות קוצים. גם מחוז קרן היה על מוקד חירום.

הגשם פגע גם באזורים כמו לונג ביץ', מרכז העיר לוס אנג'לס, גלנדייל, עמק סן גבריאל המערבי ועמק האנטילופות - שהאחרון שבהם היה עם אזהרות לשיטפונות. 

"היה לנו לילה די פעיל אתמול, וזה המשיך לבוקר", אמר ריאן קיטל, מטאורולוג בשירות מזג האוויר הלאומי באוקסנרד. "כל אחת מהסערות האלה עלולה לייצר הרבה ברקים, וכבר ראינו כמה רוחות פרצים… וקיבלו דיווחים על ברד בגודל אפונה".

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE