הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פצוע קשה מהתקלות עם כריש בקליפורניה: "הוא צרח לעזרה"
מבלים בחוף בפסיפיק גרוב שמעו צעקות מתוך הגלים, וכאשר הבחינו במתרחש קפצו למים וסיכנו את חייהם כדי למשות את השחיין לחוף - שסגור לפחות עד יום שבת

גבר ששחה בחוף המרכזי של קליפורניה נפצע קשה מאוד ביום רביעי לאחר שכריש תקף אותו - כך מסרה המשטרה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: Getty Images)

 

האירוע התרחש בסביבות השעה 10:35 בבוקר בחוף לאבר פוינטס בעיר פסיפיק גרוב, הנמצאת לאורך קו החוף של מונטריי ביי, כ-140 קילומטרים דרומית לסן פרנסיסקו.

מבלים שהיו בחוף שמעו את הקריאות לעזרה של סטיב ברומר, כפי שזוהה על ידי חבריו, וצפו במחזה הקשה. במהרה הם סייעו ומשו את השחיין מהמים, והחלו להעניק לו עזרה ראשונה. 

המשטרה המקומית מסרה בהצהרה כי השחיין סבל מ"פציעות משמעותיות כתוצאה מנשיכת כריש", ופונה לבית החולים, כאשר הוא פצוע ברגלו ובבטנו. 

"הוא צרח לעזרה, אפשר היה להבחין בקולו שמשהו בהחלט לא בסדר", אמר פול בנדי, אחד האנשים שהיו במקום, שתיאר כי השחיין עשה תנועות מוזרות. "לא הייתי בטוח אם הוא מנסה להרחיק ממנו משהו או סתם מנסה למשוך תשומת לב".

כבאים העלו רחפנים לשמיים כדי לחפש את הכריש, אך הם לא הצליחו לאתרו. בינתיים, המשטרה מסרה כי החוף יישאר סגור לפחות עד יום שבת.

"אנחנו רוצים להביע את הכרת התודה וההערכה שלנו לעוברי האורח שנקטו בפעולה מיידית וסיכנו את חייהם כדי לסייע לשחיין", נמסר ממחלקת המשטרה המקומית. "אנחנו שולחים את תפילתנו ומחשבותינו לשחיין ולמשפחתו".

מתקפות כרישים בקליפורניה הן די נדירות, אך הן עלולות בקלות להיות קטלניות. שנה שעברה, גבר בן 31 נהרג כתוצאה מהתקלות עם כריש בעיירת החוף המרכזית מורו ביי. אך על פי הערכות, מדובר היה במוות הראשון מזה עשור באירוע שכזה.

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE