הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לאחר שנתיים של זוגיות לוהטת: קנדל ג׳נר ובן זוגה נפרדים
הדוגמנית הצעירה והאחות למחצה של האחיות קרדשיאן נפרדה לאחרונה מבן זוגה בשנתיים האחרונות, שחקן ה-NBA, דווין בוקר. מקורב לשניים הסביר כי קנדל הרגישה כבר תקופה כי הם בתקופות שונות בחיים ורוצים דברים אחרים

קנדל ג׳נר היא אחת הדוגמניות הכי מצליחות, מבוקשות ואהובות בעולם, והיא רק בת 26. אך לאחרונה, נחשף לראשונה כי הכוכבת הצעירה הפרידה כוחות מבן זוגה בשנתיים האחרונות, והחליטה לחזור לשוק הרווקות. לפי הדיווחים, השניים נמצאים במקומות שונים בחיים, מה שיוצר פערים בלתי ניתנים לגישור. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כזכור, רק לאחרונה השניים הגיעו לחתונה של אחותה של ג׳נר, קורטני קרדשיאן וטראוויס בארקר, באיטליה, ושידרו עסקים כרגיל, נראו צמודים ומאוהבים מתמיד. כידוע, הדוגמנית הצעירה מאז ומעולם הייתה קנאית מאוד לחייה הפרטים, ומערכות היחסים שלה בפרט, וכך גם הייתה הזוגיות שלה עם דווין בוקר. 

עם זאת, פעמים רבות סיפרה קנדל כי בן זוגה לא אוהב את חיי הזוהר ומתרחק ככל האפשר מאור הזרקורים. כזכור, לפני מספר חודשים, החלה ג׳נר לענוד טבעת זהב מחשידה, מה שהצליח לעורר את חשד בקרב המעריצים והעוקבים כי ייתכן והשנים צפויים למסד את הקשר, אך מסתמן, כעת, כי זה כבר לא יקרה. 



25% לא
75% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE