הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
למה מושל קליפורניה קונה שטחי פרסום בפלורידה הרפובליקנית?
גווין ניוסום יפתח בקמפיין במדינת הסאנשיין שישודר בסוף השבוע של הרביעי ביולי. זאת בעוד שהפערים והמחלוקות בין הדמוקרטים למפלגה היריבה רק גדלים

המושל הדמוקרטי של קליפורניה, גווין ניוסום, שמתמודד לקדנציה נוספת, הזמין שטחי פרסום בפלורידה בשווי של 105,000 דולר - דבר המעלה שאלות לגבי מה הן כוונותיו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: Getty Images)

 

ניוסום, שמנסה להציב את עצמו כמגן על הדמוקרטיה האמריקאית ברחבי המדינה, ישדר בערוץ 'פוקס ניוז' השמרני את פרסומות קמפיין שלו בסביבות חג הרביעי ביולי. 

המושל נמצא בקדנציה הראשונה שלו בתפקיד, והוא כבר דחה את השמועות על כך שהוא עשוי לנסות את מזלו לרוץ לנשיאות ארצות הברית ב-2024. אך עדיין, הוא ממשיך בניסיון להעלות את הפרופיל הלאומי שלו, והדבר מעורר ספקולציות.

לא ברור מה יכללו הפרסומות שצוות הקמפיין של המושל הדמוקרטי הכין, והדובר אמר לאתר חדשות מקומי שיש "להישאר מעודכנים". 

ניוסום תקף לא פעם את המושל הרפובליקני של פלורידה, רון דה-סנטיס, בעודו מפנה את תשומת הלב למדיניות השמרנית שלו, לרבות המאבק נגד דיסני ברקע החקיקה אשר מגבילה לדבר עם ילדים על נושאים מיניים מגיל צעיר. 

כל זאת, בעוד שדה-סנטיס ממשיך לצבור אהדה רחבה יותר בקרב הרפובליקנים, ורבים כבר ממליכים אותו כנשיא ארצות הברית הבא, בעיקר אם דונלד טראמפ יבחר שלא להתמודד עבור קדנציה שנייה. 

דובר הקמפיין של המושל הרפובליקני, אמר לרשת 'פוקס ניוז': "אני אוהב את קליפורניה, אבל הלוואי שהמושל שלי היה רון דה-סנטיס". 

אז הוא הוסיף כי הקמפיין של מושל קליפורניה הוא מיותר לחלוטין: "גווין ניוסום יכול באותה מידה להדליק ערימה של מזומנים. להעביר את הפופקורן על הניסיון הנואש שלא לזכות בחזרה בפליטי קליפורניה שברחו מחור הגיהנום שיצר במדינתו כדי להגיע לפלורידה".

"תושבי פלורידה לא שמים לב למסעות ההכפשה הפתטיים של הדמוקרטים ובני בריתם בתקשורת התאגידית. אנחנו עסוקים מדי מלהנות מהחופש שיצר המושל דה-סנטיס במדינת הסאנשיין", הוסיף.

כזכור, מושל קליפורניה הצטרף לאחרונה לרשת החברתית המזוהה עם הרפובליקנית השייכת לטראמפ, Truth Social - זאת על מנת לתקוף את המפלגה היריבה ומצביעיה. 

ניוסום פרסם סרטונים הקשורים לשיעורי התמותה מקורונה במדינות המנוהלות על ידי רפובליקנית, כמו גם בעיות האלימות בנשק, וביום שני האחרון פרסם וידאו הקורא למצביעים בקליפורניה לתמוך בדמוקרטים בבחירות האמצע בנובמבר במטרה לעגן את ההגנה על הפלות.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE