הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
כשקורטני קרדשיאן לצידו: טראוויס בארקר הובהל לבית החולים ואושפז
לא ידוע מה מצבו של המוזיקאי, שנלקח באלונקה ואושפז במרכז רפואי בלוס אנג'לס, כאשר אשתו כוכבת הריאליטי לצידו. בתו בת ה-16 ביקשה מעוקביה להתפלל עבור אביה

טראוויס בארקר, בעלה של קורטני קרדשיאן ומתופף להקת Blink-182, הובהל לבית החולים ואושפז בשל בעיה רפואית שעדיין לא פורסמה, ומצבו אינו ידוע.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

בעלה של כוכבת הריאליטי פונה לבית החולים ווסט הילס ליד קלבסאס ביום שלישי בשעות הבוקר, לאחר שחווה בעיה רפואית. לאחר זמן מה, בארקר הועבר למרכז הרפואי סידרס-סיני בלוס אנג'לס להמשך טיפול.

הידיעה פורסמה לראשונה באתר TMZ, יחד עם תמונות שהראו צוות רפואי מוביל את בארקר עם אלונקה כאשר לצידו הולכת אשתו קורטני, לבושה בקפוצ'ון שחור ומכנסי טרנינג. 

עם חוסר הידיעה על מה קרה למוזיקאי, נראה שמדובר בעניין רציני מאחר שבשעות הערב של יום שלישי, בתו של בארקר באת ה-16, אלבמה לואלה, פרסמה פנייה לעוקבים שלה באינסטגרם: "בבקשה, תשלחו את התפילות שלכם". 

באותו בוקר, יש לציין, בארקר פרסם ציוץ מוזר בטוויטר, שם כתב: "שאלוהים ישמור עלי". עדיין לא ברור למה כתב את המילים הללו ואם יש קשר לבעיות הרפואיות.

בשנת 2018, המוזיקאי אושפז פעמיים בבית החולים בעקבות קרישי דם שנמצאו בשתי הזרועות שלו. נוסף על כך, הוא סבל מדלקת סטאם וצלוליטיס, זיהום חיידיקי שעלול לגרום לנפיחות, דלקות וכאבים. 

4% לא
96% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE