הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אסון משאית המהגרים בטקסס: הנהג נתפס כאשר הוא "מסומם ממתאמפטמין"
גורמי אכיפת החוק הצליחו לאתר את הנהג שנטש את כלי הרכב ובתוכו 51 גופות של גברים ונשים שהוברחו אל תוך ארצות הברית, ועוד 11 איש שנפגעו כתוצאה מהצפיפות והחום בתוך המשאית

בעוד שמספר ההרוגים באסון משאית המהגרים עלה ל-51, הרשויות הפדרליות עצרו שלושה חשודים הקשורים להברחת בני אדם, כאשר אחד מהם, נהג המשאית, נתפס בעודו "מסומם מאוד ממתאמפטמין".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: Getty Images)

 

הומרו זמורנו בן ה-45, נעצר בשדה סמוך לאחר שלכאורה נטש את רכב 18 הגלגלים באזור שומם בסן אנטוניו, כאשר עשרות מהגרים מוחבאים מאחורה.

"הוא היה מסומם מאוד ממתאמפטמין כאשר הוא נעצר בקרבת מקום, והיה צריך לקחת אותו לבית החולים", אמר פקיד אכיפת החוק לעיתון 'סן אנטוניו אקספרס ניוז'. כמו כן, על פי הדיווחים לזומרנו יש כבר עבר פלילי.

עם גילוי עשרות הגופות בתוך המשאית, חוקרי המשטרה הצליחו להתחקות אחר רישום הרכב לכתובת של בית בסן אנטוניו. שם, הם איתרו שני גברים חשודים נוספים, חואן קלאודיו ד'לונה-מנדז וחואן פרנסיסקו ד'לונה-בילבאו.

לא ברור כיצד השניים מעורבים באירוע, אך דווח כי נמצאו כלי נשק רבים ברשותם, ולכן הם הואשמו בהחזקת נשקים חמים בזמן שהייה באופן לא חוקי בארצות הברית. השניים נעצרו, והם מוחזקים ללא אפשרות לערבות.

הסוכן המיוחד ממחלקת החקירות של משרד ביטחון המולדת של סן אנטוניו, קרייג לארבי, כינה את מקרי המוות של יותר מ-50 המהגרים כ"גרוע ביותר שראינו בארצות הברית".

"ארגונים אשר מבריחים בני אדם הופכים אלימים יותר - ולא אכפת להם מהאנשים", אמר. "הם לא חושבים עליהם כעל אנשים. הם חושבים עליהם כסחורות".

 כאמור, 51 בני אדם מתו - 39 גברים ו-12 נשים - ועוד 11 איש שהיו במשאית נפצעו ואושפזו כולל ילד שנמצא במצב קשה. מדינות המוצא של אלו שנפטרו היו 22 איש ממקסיקו, 7 מגואטמלה, שניים מהונדורס. כך לפי שר החוץ של מקסיקו. 



74% לא
26% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE