הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מי רוצח אמא עם עגלת תינוק?! ניו יורק מחפשת אחר אדם שרצח אמא בת 20 עם תינוק בן 3 חודשים באפר איסט-סייד
היא יצאה לטיול באחד האזורים הנאים של מנהטן, האפר איסט סייד הנחשב גם לאזור בטוח יחסית, אך מי יכל להאמין כי גורלה עתיד להיות כה נוראי, עתה הרשויות מחפשות אחר הרוצח, ראש העיר אדמס נשבע - "נתפוס ונעמיד את היורה לדין"

אם צעירה שדחפה את תינוקה בן ה-3 חודשים בעגלה נורתה למוות ביום רביעי בערב באפר איסט סייד, כך מסרו מקורות המשטרה ואכיפת החוק בפשע שתופס את כותרות עיתונאי הבוקר של העיר הגדולה בארה"ב. האישה בת ה-20 נורתה פעם אחת בראשה מטווח אפס על ידי חשוד שהתקרב אליה מאחור בשדרות לקסינגטון וברחוב 95E בסביבות השעה 20:25, לפי ה-NYPD.

התינוק לא נפגע.

כוחות החירום מצאו את האישה מחוסרת הכרה במקום והיא הובהלה לבית החולים מטרופוליטן שם נקבע מותה כשעה לאחר מכן. החמוש, לבוש בקפוצ'ון שחור ומכנסי טרנינג, ברח ברגל, לפי המשטרה והחיפושים אחריו נמשכים.

"כשאמא דוחפת עגלת תינוק במורד הבלוק... ויורים בה מטווח קרוב - זה מראה עד כמה הבעיה הלאומית עם הפשיעה משפיעה על משפחות ולא משנה אם אתה באפר איסט סייד או באיסט ניו יורק, ברוקלין" אמר ראש העיר אריק אדמס במסיבת עיתונאים במקום הירי.

הרצח התרחש סמוך למגרש משחקים וילדה בת 10 ששיחקה שם סיפרה כי חשבה שהירי הוא למעשה זיקוקים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"אבל אז הבנתי שיש ירי. וזה ממש הפחיד אותי כי הייתי שם בפארק ושיחקתי ואף פעם לא חשבתי שזה יקרה", אמרה הילדה, שהזדהתה בתור גבריאלה.

תרמיל אחד נמצא בזירה, והמשטרה סרקה את מצלמות הווידאו באזור כאשר נכון לעתה לא ברור מיד מה גרם לירי הקטלני.

בתדרוך לתקשורת, ראש ה-NYPD, קיצ'נט סוול, דחק ב"כל מי שיש לו מידע שיכול לעזור לנו בחקירה הזו" להתקשר לרשויות. ראש העיר אדמס נשבע שהחמוש יימצא וייעצר.

"אנחנו הולכים למצוא את האדם הזה שאשם בפשע הנורא הזה", אמר אדמס, בעצמו שוטר לשעבר.

"אנחנו הולכים למצוא אותו ולהעמידו לדין. אנחנו רק צריכים שמערכת המשפט תוודא שהאישה התמימה הזו תקבל את הצדק הזה שאנחנו מבקשים".

חברת המועצה ג'ולי מנין אמרה בציוץ: "לחשוב שהאירוע הזה קרה מול בית ספר עם אמא שדוחפת את התינוק שלה בעגלה זה בלתי ניתן להבנה. התפילות שלי הן עם משפחת הקורבן. הטרגדיה הזו פשוט בלתי ניתנת לתיאור והאלימות הזו חייבת להיפסק". חבר המועצה קית' פאוורס, מנהיג הרוב של מועצת העיר, צייץ, "לילה קורע לב בניו יורק".

5% לא
95% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE