הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סופסוף: הדרמה שהתרחשה בחתונה של בריטני ספירס נחשפת
בתחילת החודש התחתנה הזמרת עם בחיר ליבה, ולצד הרשימה המפוארת של הכוכבים והכוכבות ההוליוודים קשה שלא לזכור את דרמת הפריצה של האקס. כעת, נחשפים פרטים נוספים על מה שהתחולל באותו אירוע חשוב

עבור בריטני ספירס, זו ללא ספק אחת מהשנים הכי דרמטיות ומשמעותיות בחייה - שחרור רשמי ומוחלט מהמשמורת של אביה לאחר 13 שנים, הצעת נישואין מרגשת, וכמובן החתונה הגדולה שהתרחשה לפני מספר שבועות בלבד. וכמובן, ההריון וההפלה הטבעית שעברה. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כזכור, בחתונה המדוברת של ספירס ובן זוגה, סם אסגרי, היו שורה מרשימה במיוחד של כוכבים, אך מי שהצליח לגנוב את כל ההצגה היה לא אחר מאשר האקס המיתולוגי שלה, ג׳ייסון אלכסנדר, אשר פרץ למקום, בהפתעה מוחלטת, וניסה להגיע לאהובתו לשעבר, בריטני.

לפי הדיווחים, כעת מתנהלים דיונים סביב הרשעתו של אלכסנדר, וכעת נחשפים פרטים נוספים על התקרית הדרמטית. לפי עדותו של אחד המאבטחים של הזמרת, אשר פוטר בעקבות המקרה, אלכסנדר נכנס לבית של ספירס, והצליח לעשות את דרכו ממש עד לחדר השינה שלה. 

כאשר ניסה אלכסנדר לפתוח את הדלת של חדר השינה, שם בריטני הייתה באותה השעה, נתפס על ידי המאבטחים. עוד סופר כי כאשר הגיע לחתונה של הזמרת, צעק במקום: ״היא אשתי היחידה״. מקורב לבריטני סיפר כי היא הייתה מבוהלת לגמרי. ״בריטני פחדה מאוד, אבל בסופו של דבר היא לא נתנה לזה להרוס לה את היום שלה״, הוסיף.  כזכור, השניים היו נשואים למשך מספר שעות בלבד, אי שם בשנת 2004. 



7% לא
93% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE