הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בזמן הופעה: בן זוגה של מייגן פוקס שבר כוס על פניו ודימם
הזמר הצעיר הופיע לאחרונה במסיבה בניו יורק ובאמצע ההופעה שבר על פניו כוס שמפניה והחל לדמם. אך התקרית הדרמטית לא מנעה ממשין גאן להמשיך לשיר, ואף לתעד את עצמו לרשת החברתית

משין גאן קלי הוא לא רק בן זוגה של הדוגמנית והשחקנית מייגן פוקס, אלא גם זמר צעיר ומצליח. לאחרונה, הגיע גאן להופעה בניו יורק, אשר הסתיימה באופן בלתי צפוי. כאמור, בזמן ההופעה, החליט הזמר לשבור על פניו כוס זכוכית, ודימם. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לפי הדיווחים, רגע לפני התקרית, גאן שידר עסקים כרגיל, דיבר עם הקהל, ושר את שיריו. אך רגע לפני ששבר את הכוס, אחד הנוכחים בקהל צעק לעברו, אז הזמר הצעיר עשה את אשר עשה, מה שהצליח כפי שניתן לצפות, לעורר סערה גדולה בקרב הקהל שהיה במקום. 

בניגוד לדרמה סביבו, הזמר נשאר לשיר על הבמה, והתנהג כאילו דבר לא קרה. הוא סירב לקבל עזרה רפואית, והמשיך לשיר, כשהוא מנגב את הדם בעזרת מגבת. זמן קצר לאחר מכן, כאשר ירד מהבמה, תיעד גאן את עצמו כשהוא מדמם. 

אמש, התארח משין בתוכנית של סת׳ מאיירס ואמר: ״בדרך כלל מקישים על כוס שמפניה עם מזלג, אז לי לא היה כזה, אז החלטתי פשוט לשבור את זה על הראש שלי״. אמנם הסיבה לא באמת ברורה, אך כידוע, לזמר הצעיר היסטוריה מלאה באירועים דרמטים שונים, כאשר לפני מספר חודשים חשף כי במהלך ריב עם בת זוגו, מייגן פוקס, הכניס אקדח לפה, לחץ על ההדק, אך למזלו הוא היה תקוע. 



100% לא
0% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE