הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הקינוח האולטימטיבי לימי הקיץ החמים: יום הגלידה הבינלאומי
גלידת שמנת היא ללא ספק אחד הקינוחים הכי אהובים ברחבי העולם, בטח בעונה החמה. כיום, ניתן למצוא מאות טעמים שונים, אך כמובן שתמיד אפשר ללכת על הקלאסי כגון שוקולד, וניל, ותות. לכבוד היום המתוק, הנה שלושה מתכונים לגלידה ביתית מושלמת

הסינים היו הראשונים שידעו להכין גלידה, זאת על ידי ערבוב של מיצי פירות וקרח. לאחר מכן, עברה הגלידה לרומא, שם הוסיפו גם דבש. ולבסוף, הגלידה הגיעה לצרפת, שם הוסיפו לה חלב ושמנת, והיא הפכה להיות הקינוח הטעים שכולנו אוהבים ומכירים. בשנת 1903 הומצא גביע הגלידה הראשון, ובשנת 1922 הומצאה גלידה על מקל. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


גלידת קפה ופקאן

רכיבים:

2 מיכלי שמנת מתוקה (סה”כ 500 מ”ל)

⅔ כוס חלב מרוכז ממותק

2 כפות גדושות אינסטנט פודינג וניל

כפית גדושה נס קפה מגורען + 3 כפות מים רותחים

⅔ כוס פקאן סיני מסוכר קצוץ (65 ג’)

אופן ההכנה

ממיסים כפית גדושה נס קפה עם 3 כפות מים רותחים. מקציפים את השמנת במשך כדקה. מוסיפים חלב מרוכז, אינסטנט פודינג ונס קפה מומס וממשיכים להקציף במשך כ-3 דקות נוספות עד לקבלת קצף יציב. מוסיפים את שברי הפקאן ומערבבים עם כף עד לאיחוד התערובת. מעבירים לקופסה מפלסטיק עם מכסה ושומרים במקפיא לפחות 4 שעות לפני ההגשה.

גלידת פירות יער

מצרכים:

חצי כוס פירות יער קפואים

300 גרם יוגורט במתיקות מעודנת (BIO)

2 כפות גדושות דבש

חצי כוס (120 מ”ל) חלב ממותק מרוכז

אופן הכנה:

טוחנים במעבד מזון או בלנדר את היוגורט עם פירות היער. מוסיפים דבש וחלב ממותק ומערבבים. מעבירים לקופסה אטומה ומקפיאים כ- 3 שעות לפחות לפני ההגשה. מהכמות יוצאים כ-6 כדורים קטנים.

גלידת ריבת חלב

מצרכים:

1 מיכל שמנת מתוקה להקצפה (250 מ”ל)

שליש כוס (80 מ”ל) חלב מרוכז ממותק  

2 כפות גדושות אינסטנט פודינג וניל

3 כפות ריבת חלב

אופן הכנה:

מקציפים את השמנת המתוקה במשך כ-2 דקות (מומלץ שהשמנת תהיה קרה מאוד לפני ההקצפה). מוסיפים חלב מרוכז ואינסטנט פודינג וממשיכים להקציף במשך כ-3 דקות נוספות עד לקבלת קצף רך אך יציב. מעבירים לקופסת פלסטיק ומקפיאים למשך חצי שעה. מוציאים מהמקפיא ומוסיפים 3 כפות ריבת חלב. מערבבים ערבוב קל. שומרים במקפיא לפחות 5-6 שעות לפני ההגשה. 

34% לא
66% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE