הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לוס אנג'לס: כדורסלן נעצר בחשד שתקף את אשתו
בפעם השנייה בתוך שנה, שחקן מוביל באן. בי. איי. נעצר ע"י רשויות החוק בלוס אנג'לס בחשד לאלימות במשפחה. למרות חומרת האישומים, ביהמ"ש החליט לאפשר למיילס ברידג'ס להשתחרר בערבות

הכדורסלן מיילס ברידג'ס מקבוצת שארלוט הורנטס נעצר מוקדם יותר השבוע בלוס אנג'לס, בחשד שהיכה את בת זוגו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הכדורסלן מיילס ברידג'ס (צילום: Getty Images)

 

על אף שהודעה בנגוע למעצרו פורסמה ע"י משטרת לוס אנג'לס רק במהלך יום שישי, התקרית עצמה אירעה במערב העיר ביום שני האחרון, וברידג'ס בן ה-24 נעצר ביום רביעי.

לפי ההודעה, ברידג'ס מואשם באלימות במשפחה, אך במשטרה סירבו למסור פרטים נוספים בנוגע לתקרית, מלבד לומר שבית המשפט קבע לו שחרור בערבות בגובה 130 אלף דולר.

 

 

עם זאת, אשתו של ברידג'ס - מישל ג'ונסון - פרסמה באינסטגרם תמונות המציגות את הפציעות השונות שלכאורה ספגה במהלך העימות. לדבריה, היא סובלת מזעזוע מוח, שברים באף ובשורש כף היד, ועוד.

"איפשרתי למישהו להרוס את ביתי, להתעלל בי בכל הדרכים ולגרום לילדים שלנו לחוות טראומה שתלווה אותם לכל החיים", היא כתבה בפוסט והוסיפה, "אני לא מוכנה לתת למקורבים [של ברידג'ס] להשתיק אותי ולשקר כדי להגן עליו".

 

ג'קסון הייז, שנורה פעמיים באמצעות אקדח טייזר במהלך מעצרו בשנה שעברה (צילום: משטרת לוס אנג'לס)

 

כזכור, לפני כשנה שחקן אן. בי. איי. נוסף - ג'קסון הייז מקבוצת ניו אורלינס פליקנס - נעצר בנסיבות דומות בשכונת וודלנד הילס שבלוס אנג'לס.

תקרית זו התרחשה בסוף יולי 2021, כאשר כוחות המשטרה הוזעקו לבית ברחוב מריאנו בעקבות הדיווחים על אלימות במשפחה, והייז נורה באקדח טייזר כאשר התנגד לכך שהשוטרים יכנסו לביתו.

משרד התביעה במחוז לוס אנג'לס הודיע בתחילת השנה כי הוגש כתב אישום כנגד הכדורסלן, שבין היתר מואשם במספר סעיפים של אלימות במשפחה, ונדליזם, הסגת גבול, התנגדות למעצר ותקיפת שוטר.

כחודש לאחר מעצרו של הייז, משטרת לוס אנג'לס פרסמה תיעוד מתוך מצלמות הגוף של השוטרים. במשטרה טענו כי קרובת משפחה של בת הזוג של הייז הייתה זו שהזעיקה את רשויות החוק, והיא אף טענה שקיבלה הודעת טקסט מבת הזוג שבה כתבה שהכדורסלן "נהיה אלים מרגע לרגע" ושהיא חוששת להתקשר למשטרה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE