הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אין במה לצפות? הנה חמשת הסדרות הטובות ביותר של חודש יולי
דרמה רומנטית נוגעת ללב, קומדיה קלילה ומבדרת, מותחן דרמת נעורים אמריקאית ומיני סדרה המבוססת על סיפור אמיתי - כל מה ששווה צפייה בחודש הקרוב

למרות שפע האפשרויות והתכנים, כולנו מכירים את זה, אי היכולת לבחור בסדרה אחת טובה. זפזופ אינסופי שבסופו של דבר מוביל אותו שוב למרתון של ״חברים״, או ״סיינפלד״. אך חודש יולי המגיע אלינו לטובה, מביא עימו כמה סדרות נהדרות, מרעננות, שלגמרי שוות צפייה. הנה חמישה מהן. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


פרוד (Uncoupled)

מתי ואיפה: 29 ביולי, נטפליקס.

מה הסיפור: דרמה רומנטית אשר עוקבת אחר מייקל, סוכן נדל"ן מניו יורק שבעלו נפרד ממנו אחרי 17 שנים שהיו ביחד. שבור לב מייקל מוצא עצמו רווק בגיל 40 ויוצא לדרך חדשה - דייטים, סטוצים וחיפוש אהבה. קצת מזכיר את "סקס והעיר הגדולה" אך בגרסה הגברית שלה. את דומותו של מייקל מגלם כוכב ״איך פגשתי את אמא״ אשר יצא מהארון וסופסוף מגלם דמות קווירית. 

אתר הנופש (The Resort)

מתי ואיפה: 28 ביולי, פיקוק.

מה הסיפור: אם אהבתם את המיני סדרה ״הלוטוס הלבן״, הסדרה הבאה לגמרי בשבילכם. מדובר על קומדיה המתרחשת באתר נופש ומספקת לקהל הצופים תעלומה טרופית אפלה ומסתורית. במרכז העלילה זוג נשוי שנוסע לאתר נופש לרגל יום הנישואים העשירי שלהם. נואה מרוצה מחייו בעוד אמה דווקא מאוכזבת מהנישואים ומרגישה שהם לא מתקדמים לשום מקום. חופשת הקיץ שלהם מקבלת תפנית כאשר הם נשאבים לתוך תעלומה שהתרחשה באותו אתר נופש מספר שנים קודם לכן, אשר מעמידה את היחסים שלהם במבחן.    

שקרניות קטנות: החטא הקדמון (Pretty Little Liars: Original Sin)

מתי ואיפה: 28 ביולי, HBO.

מה הסיפור: מותחן דרמת נעורים אמריקאית, אשר בדומה לעונות הקודמות, גם זו תכלול עשרה פרקים. העלילה של הסדרה עוסקת הפעם במקום אחר ובשקרניות קטנות שונות, ומתחילה 20 שנה קודם לכן, כשסדרת אירועים טרגית כמעט הורסת את העיירה מילווד. בהווה, חבורת נערות חדשה מוצאת את עצמה מתייסרת על ידי תוקף מסתורי שנחוש לגרום להן לשלם על חטא שבוצע על ידי ההורים שלהן לפני שנים רבות.

ציפור שחורה (Black Bird)

מה הסיפור: עיבוד טלוויזיוני בן שישה פרקים לספרו של ג'יימס קין, המספר את סיפורו של סוחר סמים מורשע שנשפט לעשר שנות מאסר בכלא רגיל ומקבל הצעה מפתה - להוציא מאסיר וידוי על פשעיו ולהלשין עליו בתמורה לחופש מוחלט. אלא שאותו אסיר הוא דמות אפלה במיוחד, רוצח נשים סדרתי, אשר יושב בתוך תא קטן עם אבטחה מקסימלית המיועד לאסירים הלוקים בבעיות נפשיות.  

הגנב, אשתו והקאנו (The Thief, His Wife and the Canoe)

מה הסיפור: דרמה בריטית בת ארבעה פרקים המבוססת על סיפור אמיתי יוצא דופן. ג'ון דארווין, סוהר בבית כלא, מחליט לזייף את מותו במטרה לתבוע את כספי ביטוח החיים ולהימנע מפשיטת רגל, תוך שהוא מתכנן הכול עם אשתו וללא ידיעת ילדיו. ג'ון ואשתו מזייפים את מותו באמצעות בימוי תאונה עם הקאנו שלו. היא נאלצת לנחם את בני משפחתה, כולל ילדיה שבטוחים שאביהם מת, אך לא לוקח הרבה זמן והשקרים של השניים מתחילים לצוף.

14% לא
86% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE