הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
גבר הותקף על ידי כריש בלונג איילנד - והרשויות מודאגות לקראת חגיגות הרביעי ביולי
אמנם החיה הימית לא נמצאה, אך אופי הפציעה של בן ה-57 לא משאירה ספק כי מדובר בכריש. וכאשר עשרות אלפי בני אדם יגיעו בימים הקרובים לחופים, הרשויות מגבירות את הסיורים

גבר בשנות ה-50 לחייו ששחה בג'ונס ביץ' שבלונד איילנד, ניו יורק, ככל הנראה הותקף על ידי כריש - מה שמעלה את רמת הכוננות של הרשויות לקראת סוף השבוע של הרביעי ביולי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

האיש, בן ה-57, שחה ביום חמישי בים בסביבות השעה 1:00 בצהריים, כאשר "קיבל חתך ברגל ימין", כך מסרה משטרת מחוז נסאו בהודעה לעיתונות. 

חובשים שהגיעו למקום וטיפלו בפציעה של הגבר זיהו אותה כנשיכת כריש, אם כי הרשויות לא זיהו את הטורף הימי באזור. 

אך כאשר עשרות אלפי אנשים צפויים להגיע לחופים ולבלות את סוף השבוע של הרביעי ביולי במקום, גורמים רשמיים אמרו שהם מעלים את הכוננות ומגבירים את הסיורים שלהם בכל החופים של המחוז, לפחות עד תום החגיגות. 

בדרך כלל אין תצפיות של כרישים סביב ג'ונס ביץ', אך כאשר ישנו חשד או אישור לענק הימי - דגל סגול מורם בחוף. "כאשר הדגל הסגול מורם, ה אומר שיש איזשהי סכנה ימית - ואסור להיכנס למים", נמסר.

אך עדיין, ייתכן ומדובר במתקפת הכריש השנייה בחוף בשנה האחרונה. ביולי אשתקד, מציל טען שהותקף על ידי כריש ברגלו. על אף שהמקרה לא אושר רשמית, באותו החודש היו כמה תצפיות של כרישים באזור.

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE