הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פורסמה זהותה של חברת הקהילה היהודית שנרצחה בטבח בהיילנד פארק: "החסד והחום שלה נגעו בכולנו"
ג'קי סונדהיים נרצחה בירי ההמוני במהלך מצעד הרביעי ביולי, והותירה אחריה בעל ובת. בית הכנסת המקומי פרסם הודעת אבל, המתארת חברת הקהילה כ"מסורה ואהובה"

אחת הקורבנות, מתוך שישה, שנרצחה בירי ההמוני במהלך מצעד הרביעי ביולי בהיילנד פארק הסמוכה לשיקגו, זוהתה כחברה מסורה בקהילה היהודית המקומית, אשר מתאבלת על מותה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ג'קי סונדהיים

 

בית הכנסת של קהילת החוף הצפוני ישראל, מסר כי ג'קי סונדהיים זכורה בזכות טוב לבה והמסירות הבלתי נלאית שלה. היא הייתה חלק מהקהילה "במשך כל חייה", ושימשה כעובדת צוות "אהובה" לאורך עשרות שנים. היא הותירה מאחוריה את בעלה ברוס ובתה לאה. 

"העבודה, החסד והחום של ג'קי נגעו לכולנו, מימה הראשונים בתפקיד ההוראה בגן 'שערי למידה', ועד הדרכת אינספור אנשים מאיתנו ברגע החיים של שמחה וצער, כרכזת אירועים ובני מצווה שלנו - כל זאת, במסירות בלתי נלאית", נמסר מהקהילה השבורה.

"אין מילים מספיקות כדי להביא את הצער העמוק שלנו על מותה של ג'קי, ותנחומינו למשפחה וליקירים שלה", הוסיפה הקהילה היהודית הרפורמית. "אנחנו יודעים שאתם מצטרפים אלינו לתפילתנו העמוקה ביותר שנשמתה של ג'קי תהיה תחת כנפי אלוהים, ובדרך כלשהי שמשפחתה תמצא נחמה בתוך האבל האינסופי הזה".

קורבן ירי שני שזוהה קודם לכן, הוא ניקולס טולדו, יליד מקסיקו, שהיה סבא ואב לשמונה. 

כפי שדווח מוקדם יותר, רוברט 'בובי' אי קרימו שהוגדר כ"אדם בעל עניין" בקשר לאירוע הירי במצעד הרביעי ביולי, נעצר לאחר מספר שעות שכללו מרדף מכוניות קצר, לאחר ששוטר זיהה את לוחית הרישוי שדווחה כקשורה לאותו האירוע. 

 

 

מאוחר יותר, החלו לצוץ פרטים מטרידים לגבי אותו צעיר "בעל עניין", אשר מזוהה כראפר, שחקן ובמאי מאזור שיקגו, עם שירים שצברו "מיליוני השמעות בפלטפורמות הסטרימינג המקוונות", כפי שנכתב בעמוד ה-IMDb תחת ששמו, שם הוא גם מתואר כ"תופעת היפ הופ".

באחד מהקליפים שלו שפורסמו בעמוד היוטיוב שהפעיל, ישנו ציור של אדם חמוש בנשק ארוך ומצויד באפוד מגן, שנורה למוות על ידי המשטרה. 

בסרטון אחר לאחד השירים שלו, פורסם ציור של אדם המכוון רובה אל אדם אחר, וכלל תמונה של גזיר עיתון עם תמונתו של לי הארווי אוסוולד, מי שרצח את הנשיא ג'ו קנדי. 

הקליפ הנצפה ביותר שלו הוא אכן On My Mind, שגם הוא מטריד לא פחות. בסרטון נראה קרימו מושיט יד לתרמיל לפני שהמסך משחיר - וברגע שהמוזיקה חוזרת, היא מלאה בצחוק מטורף, מוזיקת פסנתר בקצב מהיר, וקרימו מופיע עם קסדה ואפוד חסין כדורים.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE