הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
דיווחים: אילון מאסק הביא לעולם תאומים עם מנהלת בכירה בחברה שלו
אם מסמכי בית המשפט שפורסמו יתבררו כנכונים, שני הילדים החדשים שנולדו בנובמבר האחרון הופכים את האיש העשיר בעולם לאבא לתשעה ילדים

מנכ"ל טסלה, אילון מאסק, הביא לעולם תאומים בשנת 2021 עם שיבון זיליס - מנהלת בכירה בחברת הבינה הלאכותית Neuralink, שבבעלות המיליארדר. כך עולה ממסמכי בית משפט שנחשפו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: AP)

 

לאיש העשיר בעולם יש כעת תשעה ילדים, כולל חמישה עם אשתו הראשונה ג'סטין מאסק, ושניים נוספים עם הזמרת קלייר בוצ'ר הידועה בשם הבמה כ'גריימס'. על פי הדיווחים, זיליס ילדה בנובמבר אשתקד, שבועות לפני שמאסק והזמרת הביאו לעולם את ילדם השני באמצעות פונדקאות.

מסמכי בית המשפט שהגיעו לידי 'אינסיידר' ופורסמו לציבור ביום רביעי, מראים כי מאסק וזיליס הגישו עתירה לשנות את שמות התינוקות שלהם, כך ש"יהיו עם שם המשפחה של אביהם, ושם המשפחה של אמם יהיה שמם האמצעי".

העתיקה הוגשה באוסטין, טקסס - שם נולדו התאומים, ואושרה כבר על ידי השופט. 

זיליס בת ה-36 נולדה בקנדה ולמדה כלכלה ופילוסופיה באוניברסיטת ייל. אז היא עבדה ב-IBM, ואחר כך ב-Bloomberg Beta, קרן הון סיכון. היא נחשבת לכוכבת עולה בעולם הבינה המלאכותית, ואף נכנסה לרשימת 30 הצעירים המבטיחים מתחת גיל 30. 

כזכור, בחודש דצמבר האחרון מאסק ניבא רעות עבור עתיד הציוויליזציה האנושית בגלל שכמות האנשים בעולם יורדת. "אחד הסיכונים הגדולים ביותר לציוויליזציה, הוא שיעור הילודה הנמוך, אשר ממשיך לצנוח במהירות", אמר.

"ועם זאת, כל כך הרבה אנשים, כולל אנשים חכמים, חושבים שיש יותר מדי אנשים בעולם, וחושבים שהאוכלוסייה צומחת ללא שליטה. זה לגמרי הפוך. בבקשה, תסתכלו על המספרים - אם לאנשים אין יותר ילדים, הציוויליזציה הולכת להתפורר. תזכרו את המילים שלי", הוסיף.

 

80% לא
20% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE