הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הכירו את הסופר פוד הקיצי שמונע מחלות ומשפר את קצב חילוף החומרים
מנגו הוא ללא ספק אחת הסיבות הכי טובות לחכות לבואו של הקיץ, אך הוא לא רק טעים אלא גם מלא ערכים תזונתיים, נהדר לעור, לעיניים, עשיר ויטמינים ומינרלים ואפילו מעכב ומונע מחלות שונות. הנה כל היתרונות שמחכים לכם בפרי הטעים הזה

מי לא אוהב מנגו? הוא טעים, מתוק, מרענן, והפרי הכי קיצי וחגיגי שיש. אך מעבר לטעמו הטוב, מסתבר כי הוא גם בעל לא מעט יתרונות בריאותיים שווים במיוחד. הנה רשימה של כמה מהם, שלגמרי יגמרו לכם לקפוץ מחר למכולת הקרובה ולקנות כמה יחידות. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


טוב לבריאות העיניים

המנגו עשיר בבטא-קרוטן, המסייע בייצור ויטמין A. נוגד חמצון זה משפר את הראייה, מגביר את בריאות העיניים הכללית, ואף מונע ניוון מקולרי הקשור  לאובדן ראייה בזקנה.

משפר את חילוף החומרים

מנגו מכיל אנזימים הטובים לפירוק ועיכול חלבונים, בנוסף הוא עשיר בסיבים שעוזרים למערכת העיכול לעבוד בצורה תקינה, יעילה ומהירה יותר. ואם כל זה לא מספיק, הסיבים התזונתיים מסייעים להפחית את הסיכון למחלות לב. 

עוזר לרדת במשקל

הפיטוכימיקלים הקיימים במנגו פועלים כחומרים הנלחמים בשומן והוא גם עשיר בסיבים תזונתיים, המקדמים חילוף חומרים וירידה במשקל. עם זאת חשוב לזכור כי המנגו עשיר בסוכר, לכן מומלץ לא לאכול ממנו יותר מדי, במיוחד אם אתם חולי סוכרת.

מחזק את המערכת החיסונית

המנגו עשיר מאוד בויטמין C. נוגד חמצון זה מסייע בחיזוק מערכת החיסון ועוזר למנוע מחלות שונות.  

משפר את מראה העור

ויטמיני ה-C וה-A מעולים לעור הפנים, למעשה, הם אפילו עושים מעין פילינג עדין לעור ומסירים את התאים המתים. 

מניעת עצירות

עצירות היא אחת הבעיות הבריאותיות המוכרות ממנה אנשים סובלים. בין אם בעקבות תזונה לקויה או אורח חיים לא פעיל, חשוב למנוע עצירות על מנת למנוע סיבוכים רציניים יותר. מנגו הוא אחד המאכלים הטובים ביותר לאכול כדי להבטיח תנועת מעיים תקינה.  

מפחית את רמות הסוכר בדם

המנגו מסייע באופן משמעותי לאזן את רמת הגלוקוז בדם. למעשה, מספר דוחות מדעיים ציינו כי מנגו הוא טיפול טבעי יעיל לסוכרת.  



0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE