הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טסים לחופשת קיץ? הרשימה הזו תהפוך את הטיול שלכם בריא ובטוח יותר
הקיץ הגיע, קניתם כרטיסים, סגרתם מלון וכל מה שצריך בשביל חופשה שנתית מושלמת, אך מה לגבי הפן הבריאותי? ריכזנו עבורכם רשימה מפורטת של כל מה שצריך לקחת איתכם במזוודה על מנת להבטיח טיול בטוח ובריא לכל המשפחה

בין כל הדברים שיש לארוז לחופשה המשפחתית, פעמים רבות מה שנדחק הצידה הוא תיק העזרה הראשונה, אך למעשה, מדובר על אחד הדברים המהותיים והחשובים ביותר שרצוי שתכניסו למזוודה שלכם. הנה הרשימה המלאה.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מסנני קרינה  

חופשה בקיץ אומרת גם חשיפה לשמש. חשוב לזכור כי לעיתים גם עשר דקות חשיפה לשמל בלי הגנה יכולות לגרום לאודם והתחלת כוויה מדרגה ראשונה, במיוחד אצל בעלי עור בהיר. לכן, אל תשכחו להכניס לתיק העזרה הראשונה מסנן קרינה, שמטרתו לספוג חלק מקרני השמש. ישנם תכשירי הגנה רבים כיום - אך החשוב ביותר הוא דרגת ההגנה, ההמלצה היא 30 SPF ומעלה.

התופעה הלא נעימה של הקיץ
עונת החורף מתאפיינת בהתקררויות, שיעול, נזלת וכדומה, לעומת זאת, בקיץ רוב המחלות נקשרות למערכת העיכול ובאות לידי ביטוי בין השאר בשלשולים. נסו להקפיד לאכול רק אוכל שנשמר בקירור, ואם אתם קונים פירות וירקות בשווקים המקומיים – דאגו לשטוף אותם לפני האכילה. אם בכל זאת אתם בחופשה וסובלים משלשול, כדאי להצטייד במוצרים שיכולים לסייע, לדוגמה אחד המוצרים המומלצים כיום מבוסס על ג'לטין טנאט, ומגיע בכמוסות למבוגרים או באבקה לילדים. הוא מסייע בשליטה ובהפחתת תסמיני השלשול.  

עקיצות
בכל טיול בקיץ מומלץ להצטייד בחומרים דוחי יתושים, המכילים DEET או Picaridin או שמן אקליפטוס הנמכרים בבתי המרקחת וברשתות הפארם. הקפידו כי התכשירים שאתם לוקחים מתאימים גם לילדים. בנוסף, מומלץ להכניס לתיק העזרה הראשונה גם תכשירים ייעודיים להקלה על עקיצות, אשר רובם לא מצריכים מרשם.  

תרופות ללא מרשם
כאב ראש בטיול הוא תופעה די נפוצה. זה קורה בגלל חוסר שינה או חוסר בנוזלים. כדי להימנע מהצורך ללכת ולחפש בית מרקחת בחו"ל ולנסות להסביר איזו תרופה בדיוק אתם מחפשים, כדאי להצטייד מראש בתרופות מסוג זה היכולות לסייע במצבים של כמו חום, כאבי ראש, כאבי גרון ועוד. 



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE